uvod

4 0 0
                                    

Kako posle nas

3. Deo

Zbogom ! ... Zadnji put da sam ovde . Dolazim za godinu dana . Ali , ne brinite , oprostila sam se sa društvom otprilike desetak dana pred kraj raspusta ... Jako mi je žao što moram da idem u drugi grad bez najboljih drugarica. Putovali smo a ja sam zaspala. ****
Jutro
Budi me mamin glas .
M : "Kristina hajde ustani , mi smo davno stigli ne možemo te čekati . "
Uhh ... Polako ustajem sa sedišta i izlazim iz kola . Već je jutro ? Pogledala sam na moj ručni sat . Da , bilo je tek 6:15 . Vidi se da je baš rano jutro . Nebo je plavkasto a ponegde tamnije , prve blede zrake sunca su sijale nebom udarajući u moje pospano lice .
M : " Dušo , primećuješ li nešto ? -pitala me je dok je upirala prstom u ogromnu belu vilu .
Ja : " Wow kolika je , taman za 30 ljudi . " - rekla sam gledajući u nju. Stvarno je ogromna . Možda se ipak malo razbacuju sa parama .
M : " Dopada li ti se ? "
Ja : " Pa da , samo je velika za nas četvoro . " 
M : " Bit će nas petoro . " - rekla je ozarenog lica.
Ja : " Čekaj, ti si trudna ? " - baš čudno , rekla bi mi , ili je nešto drugo .
M : " Ma ne - nasmejala se - doseliće se Helena .
Ja : " Molim , vi to ozbiljno ? "
M : " Najozbiljnije . "
Ja : " Ali kako nismo upisale istu srednju . "
M : " Jeste . Samo ona nije htela da ti kaže . "
Ja : " Kada dolazi ? "
M : " Sutra . "
Ja : " Super ! - počela sam skakati dok su ne mama i tata sa osmehom na licu gledali .
Ušli smo u kuću . Bilo je sve belo i prostrano . Kao neki veliki hol , i sa obe strane velike stepenice koje se spajaju u veliki balkon sa pogledom na hol iznad kojeg je visio veliki luster .  Sa leve strane pored stepenica bila su vrata sa mutnim staklom i belo- zlatnim okvirom . Tata ih je otvorio . To je bila velika žuta soba sa policama na kojima stoji , pa moglo bi se reći više od 2,500 knjiga . Tu je bio i sto i stolica da bi mogla da čitam na miru ili ako ne želim nigde drudge da čitam .Pa to je ta moja biblioteka . Svidela mi se.
M : " Dođi . "
Povela me je uz stepenice u neki hodnik gde su bila dvoja vrata . Otvorila je jedna .
M : " Ovo je tvoja soba . "
Otvorila je vrata i pokazala mi sobu .  Soba je bila bela sa mnogim svetlo plavim šarama po zidovima . Tu je bio veliki ormar roze boje sa kliznim vratima . Unutra je bilo nešto odeće . Neke haljine , par helanki , 3 majice i 2 para štikli .

Nastavak nakon  22+ 👍 & 10 💭

Kako posle nas Where stories live. Discover now