Cap.8.Decizia

74 2 0
                                    

În poză este Abby cu Taylor

M-am trezit de dimineață singură în pat.
Am coborât jos și nimeni.Pur și simplu pustiu.
Pe frigider era un bilet.Iar au plecat.

Dragă suflețel,
Pe bune Harry suflețel?
Niall taci că mă disperi.
Până și mâncarea mea e mai bună decât cuvintele tale.
În fine,noi suntem plecați la repetiți. Nu ne aștepta vom veni târziu.
Te iubesc!
P.S.Fără seara fetelor!
Cu drag
iubitul tău, Harry!

Ce drăguț!Ar trebui să-l sun pe Taylor. Aseară am stat și m-am gândit. Așa o oportunitate nu se ivește niciodată.

~Convorbire telefonică~

Taylor:-Alo?
Abby:-Bună Taylor.Sunt eu Abby Stone.
Taylor:-Aa...Deci Abby te-ai gândit?
Abby:-Da.Accept.Când ne-am putea întâlni?
Taylor:-Azi la 15:30 este bine?
Abby:-Este super.La revedere!
Taylor:-La revedere!

~Sfârșitul conversației~

Acum ceasul este 10:38.Deci am destul timp. M-am dus sus și mi-am făcut rutina zilnica. La 11:00 eram gata.M-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți negri, un tricou negru pe care scrie cu gri I'm a punk princess! deasupra buricului. Iar în picioare teneși negri.M-am dus jos unde am mâncat niște paste apoi m-am dus în living unde m-am uitat la serialul meu preferat, 'The Vampire Diaries'.
Filmul a durat 4 ore,deoarece au fost 2 episoade, iar un episod durează 2 ore.Era 15:00.Așa că m-am dus în cameră și mi-am făcut un duș rapid de 15 Min.Am ales să îmi iau o pereche de ștrampi negri, o rochiță cu pătrate albe și negre cu buzunare și ghetele cu ținte. Mi-am lăsat părul liber și mi-am dat cu rimel,fard de pleoape gri și luci de buze.Am luat un taxiu, iar la 15:30 am ajuns am intrat înăuntru și i-am dat numele meu secretarei și m-am condus într-o cameră.Am analizat-o și am văzut că Pereți erau gri cu note muzicale albe.Era o canapea neagră și două fotoli ca niște saci.În față era un birou de lemn și un scaun de piele negru. În dreapta sa era o chitară cu roșu iar conturul negru.Nu după mult timp a apărut și Taylor.
Taylor:-Bună Abby!
Abby:-Bună Taylor!
Taylor:-Ai vreun cântec de-al tău compus.
Abby:-Am unul,dar nu e finalizat.
Taylor:-Eu astăzi nu am nimic de făcut.Dacă nici tu nu ai putem termina cântecul, îl înregistrăm, iar apoi ne ocupăm de videoclip.Ce zici?
Abby:-Să-i dăm drumul!
După 2 ore am finalizat cântecul. L-am înregistrat, iar acum căutăm idei pentru video.
Abby:-Ce zici de un bal la școală și acolo muzica este plictisitoare, iar atunci când ajung eu încep să cânt și să aduc veselie, apoi copii se agită și vandalizează școala.
Taylor:-Este o super idee.
După 5 ore am reușit.

Taylor:-Este super!
Abby:-Știu!Trebuie să plec s-a făcut târziu.
Taylor:-Așa este!

*Acasă*

Nu se auzea nimic.Cred că dorm. M-am dus în cameră, iar Harry dormea dus.
M-am dus la baie și m-am spălat pe față.M-am schimbat în pijamale și m-am băgat în pat.La ce obosită eram am adormit imediat.

*A doua zi*

Sunt trezită de telefonul ăsta care sună încontinuu.

~Convorbire telefonică~

Taylor:-Bună dimineața Abby!
Abby:-Bună și ție. S-a întâmplat ceva?
Taylor:-Trebuie să vi până la studio.
Abby:-Ne vedem acolo.Pa!
Taylor:-Pa!

~Sfârșitul conversației~

Îmi fac rutina de dimineață și mă schimb într-un tricou negru, o fustiță în carouri roșu și negru,ștrampi negri, iar în picioare ghetele cu ținte. Mi-am lăsat părul liber și m-am dat cu rimel,fard de pleoape gri și luci de buze.
Am coborât jos,iar pe frigider era un bilet.Iarăși.

Dragă Abby,
Suntem plecați la repetiți.
Din nou!
Vom veni târziu nu ne aștepta. Bla,bla,bla ști restul.
Te pup!
Cu drag,
tatăl tău,Louis.

L-am aruncat la gunoi și am plecat la studio

*La studio*

Taylor:-Bună Abby!
Abby:-Bună Taylor!
Taylor:-Vrei ceva de băut?
Abby:-Da.Un espresso.
Taylor:-Martina adune în birou un capuccino și un espresso.
Abby:-Deci,de ce m-ai chemat?
Taylor:-Uite-te aici!
Spune și întoarce laptopul spre mine.Era videoclipul pe care l-am filmat ieri. Iar la vizualizări erau....133.462.151 de vizionări?
Abby:-Cât?
Taylor:-Abby la 16:00 ai un interviu la emisiunea 'Late Show'.
Abby:-Wow.
Acum era 14:21.Am destul timp.
După ce am băut acel espresso am plecat prin parc până la 15:00.Apoi m-am dus acasă și mi-am făcut un duș de 20 de min.M-am dus la dulap și mi-am ales o pereche de blugi negri, un tricou gri pe care scria cu alb Anarhie,mi-am luat o geacă de piele neagră, m-am încălțat cu niște cizme cu ținte cu toc cui de 15 cm.Mi-am ondulat părul și l-am lăsat liber. Mi-am dat cu fard de pleoape gri,rimel și luci de buze.
Am coborât jos și l-am văzut pe Taylor cu un Logan albastru. Am urcat și am plecat la emisiune.

*La emisiune*

Prezentatorul:-Astăzi vom avea ca invitat pe cântăreața ce a făcut furori cu un videoclip postat aseară. S-o aplaudăm pe Abby Stone.
Am intrat pe platou și am făcut cu mâna la toți.
Prezentatorul:-Ia un loc!
Am luat loc și am așteptat ca prezentatorul să mă întrebe.

Liam pov*

Simon:-Băieți veniți până aici.
Am mers în biroul lui Simon să vedem ce vrea.
Liam:-S-a întâmplat ceva?
Simon:-Ea nu e sora ta.
Spune după care îmi întoarce leptopul și o văd pe Abby la emisiunea 'Late Show'.
Pe banda de mai jos scrie mare.
Interviu cu Abby Stone!
Iar mai jos scris mic
Abby Stone,cântăreața care a făcut furori cu un videoclip postat azi-noapte.

Abby pov*

Prezentatorul:-Cum te simți când știi că ești cea mai faimoasă cântăreață?
Abby:-Mă simt bine,dar totuși nu sunt genul căreia să-i placă paparazzi sau fani înnebuniți, adică celebritatea are avantaje și dezavantaje.
Prezentatorul:-Văd că gândești realist.
Abby:-Toată lumea trebuie să facă. Nu-i așa?
Prezentatorul:-Ai mare dreptate.Mai ai alte melodi pe care să le postezi?
Abby:-Nu. Nu încă.
Prezentatorul:-Melodia Here's to Never Growing Up este scrisă de tine sau de un compozitor faimos.
Abby:-Melodia a fost scrisă de mine pe jumătate. Piesa a fost finalizată de mine și managerul meu Taylor.
Prezentatorul:-Ai vreun modeol în viață?
Abby:-Da am.
Prezentatorul:-Aș putea întreba care este aceasta sau aceasta?
Abby:-Modelul meu în viață este Demi Lovato.
Prezentatorul:-Acum ar fi momentul să trecem la ceva mai delicat.Abby ai avut sau ai o relație?
Abby:-Nu am avut și nici nu am.
Prezentatorul:-Bun. Fani și telespectatori te provoacă ca în pauză să compui o piesă. Accepți provocarea?
Abby:-Da.O accept.
Prezentatorul:-Super! Revenim după o scurtă pauză de publicitate.
M-am dus în culise și mi-am luat pe mine un maieu de piele neagră mulat pe corp deasupra buricului, o fustă de piele neagră mai jos de fund cu 3 degete, o pereche de mănuși de piele negre până în dreptul sânilor , o pereche de cizme negre până la genunchi,un guler de piele negru,o pereche de cercei de aur rotunzi. Mi-am prins părul într-o coadă. Mi-am pus pelerina vișinie și gata.
Prezentatorul:-Bine ați revenit.Cum a promis în publicitate a compus un cântec special pentru voi.Să o aplaudăm.

Prezentatorul:-A fost super!
Aceasta a fost emisiunea de azi.Pe data viitoare!


Adoptată de 1D(One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum