Iubitul

27 5 1
                                    

.
Eram in camera ,,mea" era foarte frumoasa . Dar tot nu stiam de ce ma tine Marius aici si nu pot sa imi vad prieteni , si tot ma gandesc ce -a spus el , parinti mei au murit ? Nu , nu are cum parinti mei sunt bine .
      Sunt trezita din gandurile mele de catre , o fata .
        - Hei , cine esti si de ce dai buzdna in camera mea ?
   - Buna si tie , sunt servitoarea , si scuzatima ca am intrat asa , stapana .
   - Bine , dar te rog nu imi spune stapna , sumt Caitline .
   - Nu pot sa va spun pe nume stapnul a spus sa va zic stapna , penteu ca dumneavoastra sunteti , iibita lui .
    - Nu sunt iubita nimanui , nu imi mai spui stapna de acum ! Zic eu deja enervata .





A plecat si ma lasat singura , am mers si am facut un dus si apoi am iesit am sta cred ca vreo ora .
 
Ce ma astepta era Wau , erau petale te trantafiri peste tot si lumnari parfumate , pe masuta din mijlocul camerei era o sticla te jampani si dou pahare . Acum opservazem ca eram doar int-o roche rosie si scurta , m-am uitat la pat si ce am vazut  am ramas masca era Marius int-o camasa alba si blugi frumos aranjat . Wau.
       A loat sampania si a desfacuto , api s-a apropiat de mine si ....
   -Hai sa ciocnim !  
     -Dar penti ce ,Mrius , si ce e cu tote astea ?  arat  spre petale si lumanari
    -Pentru noi iubito , vreu sa iti zic ceva te iubesc mult si as vre sa fi a mea te rog tu esti sufletul meu pereche !
   -Si eu am simntit ceva cand nepriveam dar nu stiam ce , si da as vrea sa fiu a ta !
-Atumci pot !
   - Poti ! Zic eu rusinata ma pune incet pe pat si incepe sa ma sarut ,saruturi flamnde , vruiam sa fiu alui chiar fruiam dar acel vampir mi- a starnit curiozitatea .
    A inceput sa ma sarute pe gata apoi ....

Pam pam , sucizatim creselile , dar nu am avut  timp sa corectez .
   Si imi pare rau ca am intarziat dar. Scoala asta ce sa ii faci .ed

  Luna AlbastraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum