1. Vânător

312 29 5
                                    

   Levi P.o.V

    Mergeam liniștit pe holurile clădiri unde vânători își pierdeau timpul. Nu îmi place sa fiu aici , dar nu am ce face azi având o întâlnire importanta . Nu prea știu de ce am fost de acord sa am o echipa , dar am ales doar doua persoane în echipa aleasa . Nu sunt eu liderul , dar chiar nu îmi pasa . Nu prea fac misiuni cu ei , chiar dacă ei mă roagă sa merg , nu am chef așa ca merg singur.

    Am pufnit când lam văzut pe Erwin stand pe canapea așteptându mă .

    " Ai întârziat . " spune el uitânduse urat . " Oh , nu mai spune . " spun plictisit și mă așez în fata lui pe canapea . " Unde e Hanji? " întreb.

    " Va trebui sa mergem în sala mare . Se va face un anunț pentru toată lumea . " spune el luândusi geaca si iesind .

    Nervos mam ridicat și am mers spre sala mare . Am intrat și mam așezat pe un scaun . Așteptând.

   Uram întâlnirile de genul erau așa de plictisitoare și fără sens . Mă întreb ce porcării va mai spune Zero de data asta . Se crede un tip așa de superior , doar pentru ca a fost cel care a înființat vânătorii . Chiar nu îmi pasa și las omori pe loc . Am pufnit și mam lăsat cu spatele pe spatarul scaunul .

    Scaunul de lângă mine a scârțâit și mam uitat cu coada ochiului la persoana de lângă mine , aceea fiind Hanji . Zâmbea larg și era fericita .

    Hanji , e o tipa nebuna . Vrea ca noi sa prindem vampiri , ca ea sa îi poată tortura , făcând experimente pe ei, aflândule specia. Dar nu prindem prea mulți , dar e okey cu cei pe care îi avem în închisoare închiși. 

    Am pufnit și ea sa întors spre mine.

    " Ce e așa de amuzant , Levi? " întreabă ea încă zâmbind. " Ca tu zâmbești , crezând ca vom putea prinde vampiri . " spun eu rânjind. " Eh . Ai dreptate . "

    Nu am mai spus nimic așteptând sa înceapă stupida asta de întâlnire . Nu înțeleg de ce au nevoie de o așa întâlnire , când vampiri nu mai dau așa de multe semne de viata . Doar atacuri minore încercând sa se hrănească. 

    Zero urca pe scena din fata sălii , fiind în fata unui microfon.

   "Nu cred ca știți de ce ați fost chemați aici . Ei bine după cum știți și după cum și eu știam , vampiri nu au mai atacat  suprafata asa de mult , oameni fiind în siguranță și noi având doar treaba sa ne ocupam de cei care mai au pofte . " spune el acum incruntanduse. " Dar se pare ca regele sa plictisit . Partea de nord a orașului a fost atacat și distrus , luând supraviețuitori cu ei, ca sclavi . Nu știu de ce acum , dar se pare ca vrea sa distrugă din nou tara. " sa dus spre o masa luând o foaie . " Vom avea echipe care vor investiga . Fiecare ca fi pe un perimetru și așa vom afla ce se întâmplă și îi vom captura ." asta a facuto pe Hanji sa chitaie.  " Apoi vom vedea de ce ne ataca fin nou . Echipa lui Erwin va începe mâine. . Liberi."

   Și cu asta a terminat și mam ridicat de pe scaun . Tot e stupid . De ce tocmai acum . După ce am crezut ca am câștigat războiul , el reapare de nicăieri .

   Am pufnit și am plecat spre ieșire . Nu prea aveam chef sa mai stau aici știind ca mâine aveam primi misiune . Așa ca am ieșit , dând de orașul distrus unde normal clădirea este situata . E în partea de nord a orașului , dar nu prea ieșim din institut doar câteodată și cei care si au dat seama știau de ce era prostia de întâlnire .

   Mă rog am mers liniștit spre casa mea care e situata în partea de vest și când am ajuns la partea protejata a orașului mam dus direct spre casa . Când am ajuns am intrat și mam trântit pe canapea . Nu mai aveam chef de nimic . Dar cu asta mam ridicat și mam dus în dormitor îmbrăcându mă lejer și apoi punând mă în pat adormind .

   ......

Primul  capitol a fost scurt . Așa făcând povestea exacta , sau rog cum a început totul . Sper ca va place și da .. asta a fost .
Bye.

Blood Pleasure {Ereri}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum