Levi P.o.V
Mam ridicat din pat uitânduma nedumerit prin camera . Da , stai , azi trebuie sa mergem sa patrulam prin partea de nord. Mam dus la bucătărie sa îmi fac o cafea și sa mănânc ceva , după am ieșit și mam dus înapoi în camera , prima data la baie sa îmi fac mica mea rutina de dimineata și apoi mam îmbrăcat în echipamentul necesar al vânătorilor . Mă voi întâlni cu ei la granița dintre vest și nord și apoi vom investiga .
Mă plimbam liniștit pe drumurile publice a părții de vest . Era unul dintre cele mai protejate oraș dintre cele patru ale tari . Dar nimeni nu venea aici din cauza regulilor , iar fiecare parte are un al grup de valori , care il păzesc , fiind patru la conducerea tarii , dar acum rămânând doar trei , unul murind odată cu orașul .
Am pufnit când am văzut cum se fataia Hanji pe lângă Erwin . El doar arata enervat . Am mers și eu acolo dar mia părut rău imediat când Hanji mia strigat în ureche .
" Vom prinde vampiri! " striga ea iar eu mă încruntat nervos .
Ea doar zâmbește și o ia înainte . Am pufnit și am urmărito ca sa nu ne pierdem , ca doar asta miar mai lipsi sa ne și pierdem pe aici . Miam scos sabia și am început sa merg cu garda sus . Nu vreau sa fiu luat prin surprindere .
Am început sa mergem pe strada , care era distrusa câteva mașini rătăcite fiind de colo colo .
Normal nu știu de ce regele a vrut sa reiasă la iveala . Nu prea mai sunt cine știe ce oameni , el având copii prinși și nu știam unde ascunzătoarea lor este .
Un foșnet rapid se aude noi întorcăndu ne imediat . Hanji a început sa zâmbească și a luato spre foșnet .
"Oi, Hanji !" strig nervos , dar mă ignora. " Tch. "
Am început sa mergem încet intro clădire , care nu era așa de mare . Nu știam în ce direcție a luato așa ca neam despartit . Am luato la stânga , iar Erwin la dreapta .
Nu știam ce urmărim dar speram sa nu fie un strămoș, ei fiind mai puternici ca vampirii normali .
Am continuat sa merg și am văzut o umbra , pregătindu mă sa o atac , dispare instantaneu . Ce naiba? Nici măcar strămoși nu se mișcă așa de repede . Am început sa alerg pe holuri căutând umbra acea , pana un strigat mia ajuns la urechi , era Hanji . Tch , a fost prinsa .
Am fugit spre sunet în timp ce cizmele mele făceau un ecou puternic . Am ajuns intro sala mare unde Hanji era la pământ. Am fugit spre ea dar o putere mă arunca în celălalt perete . Îmi ridic privirea și dau de un vampir . Aveam parul castaniu și ochii mari, având o culoare roșiatică dar mai închis . Purta hainele albe , caracteristice vampirilor , se uita la mine incruntata , dar apoi privirea lui a început sa aibă sclipiri .
Mă lăsat și a mers spre Hanji luând o de pe jos și venind intro secunda spre mine punând o în brațele mele.
"Îmi pare rău . " spune el și se înclină .
" Uh.. Cine ești? " întreb simțind cum ceva în mine sare .
" Sunt Eren . Eren Jäger. " spune el zâmbind , dinții lui ascuțiți iesind la iveala. " Sunt prințul vampirilor. " spune el mai incet .
Mi se părea ceva ciudata , el fiind rapid și având o putere imensa. Urechile lui aveau o alta forma și colții lui fiind mai ascuțiți .
" Dar tu cine ești? " întreabă mijindusi privirea.
" Levi. " îi răspund simplu .
" Levi . " repeta el și se apleca." Pai , Levi , prietenul tău va veni imediat așa ca ar trebui sa plec . " spune și intro secunda dispare .Intro secunda mai târziu Erwin intra în încăpere respirând greu. "Cat de mare e palatul ăsta? " întreabă pufnind.
Mă uit la el urat și o iau pe Hanji în brațe mergând cu ea spre ieșire . "Levi ? Ce sa întâmplat?"întreabă el îngrijorat .
"Am fost atacați. " spun eu . "De către prințul vampirilor , Eren Jäger. "
Am intrat pe usa casei mele aruncându mă pe canapea. Ce zi lunga doamne.
"Era și timpul sa ajungi acasă . " aud o voce și îmi ridica capul rapid , dând de acei ochii sângerii.
" Ce naiba faci în casa mea? " îl întreb uitânduma urat .
" Pff. Nu fii așa de rece. " spune el și vine lângă mine. "Am venit sa văd ce face jumătatea mea. "
"Nu ma lua peste picior . " ii spun uitânduma la el .
Am dat sa iau sabia dar miam dat seama ca nu era acolo. Derutat ma uit la locul unde ar trebui sa fie.
" Asta cauți? " intreaba Eben ținând în mana sabia mea.
Mam încruntat și el a aruncat sabia în perete înțepeninduse.
"Ce vrei? " îl întreb nepoliticos în timp ce ma așez pe canapea.
"Dacă ai ignorat total ce vorbeam , am spus ca tu ești jumătatea mea. "
"Si ce ar trebui sa însemne asta."
"Lasă-mă sa termin . Vampiri au o jumătate. Chiar și eu și chiar și tatăl meu a avut , dar asta e o alta poveste. Se spune ca după ce îți găsești perechea nu mai poți sa o părăsești, fiind atașat de el , trup și minte. Normal simt când o întâlnești sau poate ca perechea ta are toate sentimentele închise, atunci va trebui sa te uiți după un semn de naștere pe care le aveți în comun. " explica el în timp ce se uita în gol.
"De unde ești asa de sigur ca eu sunt perechea ta? " îl întreb nedumerit .
"Am simțit. Cum ai intrat în încăpere știam ca ești tu . Dar sincer nu mar deranja sa îmi areti semnul tău. " spune el întorcăndu se cu spatele și arătând mica floare din spatele gândului lui .
Ma uit puțin derutat și îmi pun mana pe gat simțind semnul mic și ciudat . Se întoarce fata lui fiind luminoasa .
" Dar dacă nu vreau sa îți fiu pereche? " întreb puțin nedumerit .
" Dacă ma ignori și îți închizi mintea și sufletul vom muri amândoi. " spune el uitanduse în gol . " Vei simți dureri și asta te ca face sa mori încet. "
Miam pus mana pe piept simțind o mica înțepătura. Nu știam ce ar trebui sa fac . Doamne tocmai am aflat ca perechea mea e un vampir și nu orice vampir , e chiar prințul vampirilor.
" Dar sincer nu de asta mi-e frica . " spune el zâmbind. "Mie frica ca dacă îți vei închide sufletul nu voi putea sa îmi omor tatăl. "
" Cum adică? "
" Tatăl meu vrea sa distrugă orașul. "
Privirea lui de gheata ma făcut sa înghit în sec . Asta înseamnă că va trebui sa îl omoare . Și asa va trebui sa devina la rândul lui un rege . Într-un final va pleca, atunci ce se va întâmpla cu mine? Cu noi?
***************
Doamne am terminat in sfârșit capitolul . Am sa încerc sa postez încă unul azi ... dar nu sunt sigura ca voi reuși. Ma rog ,sper sa va placa .
CITEȘTI
Blood Pleasure {Ereri}
FanfictionIntro lume unde oameni sunt capturați de vampiri și puși sa lucreze pentru ei . Intro lume unde sa iti fie frica sa ieși din casa doar ca sa nu fii prins . Lumea aceea se va schimba ? Poate . Când oameni încep sa lupte contra vampirilor și ajun...