Mafya

151 19 4
                                    

Merhaba arkadaşlar elimden geldigince yazım yanlışlarına dikkat etmeye çalışıcam

Not: Bu bölüm kısa ama 2. Bölüm baya bi uzun olucak . DESTEKLERİNİZİ BEKLERİM :*

Merhaba benim adım Tugsem Tangöze 19 yaşındayım , Fakir bi agilenin tek çocuguyum.Annemi beş yaşımdayken kaybettim annemin yüzünü sadece bi fotografla hatırlıyorum. Babam ise kaçakcı sabahları evde oturur akşamları ise adını bilmedigim adamlarla teknede kaçakcılık yapar.Sırf  " kaçakcılık yapmanı istemiyorum baba!." dedigimde sen bana ne hakla karışıyosun der sırtıma oklavayla vururdu. En kötüsü ise sırtımdaki izlerin geçmemesi ve beni okula göndermemesiydi . Benim hayatım kısaca sürekli dayak yiyip ve arkadaşlarımın babasına imrenerek geçiyodu benim hayatım buydu.

****************************

Zil çalmıştı ya babamın kaçakcılık  yapmasını isteyen adını bilmedigim patronları  yada Açelyaydı . Açelya benim çocukluk arkadaşımdı bi sokak aşagıda otururdu. Kapıyı açtıgımda beş kişi dikiliyodu muhtemelen öndeki patronlarıydı. Kumral , uzun boylu , ve gözleri açık kahveydi. Adam konuşmadan beni süzdügünde irkilmiştim. " Babam içinmi geldiniz?." dedigimde samimi şekilde gülerek " evet" dedi  güldügünde gamzeleri oluşuyodu ama serttlini bozmadı
" bi saniye bekleticegim" diyip kapıyı örtecektimki ayagına kapının arasına koydu ve
"kapı açıkkende bekleyebilirim " diyince ,adamdan acaip korkmuştum koşar adımlarla salona girdigimde babam uyuyodu ve uyurken rahatsız edilmekten hoşlanmayan bir tipti , eger uykusundan uyandırırsam tokat atabilirdi .Allahım nası uyandıracaktım şimdi ben babamı  gücümü toparlayıp "Baba." dedim . Uyanmadı tekrardan"Baba" dedigimde biraz bagırmıştım anında gözleri açılıp aya kalktı.
"Ne var allahın cezası,bi uyutmak bilmedin lan" diyip elini havaya kaldırdı hemen kollarımla kafamı koruyup gözlerimi sıkıca kapattım "Agır ol" diyen sese döndügümde kapının önündeki adamdı , babamın bilegini tutup sıkıyodu. İçimden mırıldanarak Bu adam şimdi beni niye kurtardıki dedim ama iyiki kurtarmıştı yüzümdeki yara izleri yeni yeni igleşmeye başlarken bi yara izi daha olması çok kötü olurdu.
"Sen kimsin lan?."sesiyle irkildim babam çok pis bagırmıştı . Adamın gözündeki açık kahveler koyulaşırken sinirlendigi burdan belli oluyodu babamın bilegini daha fazla sıkıp duvara dogru yaklaştırırken  babam acıyla inliyodu ve bildigi tüm küfürleri saydırıyodu.Babamı ilk defa yüzünde korku ifadesiyle  görüyodum.
"birincisi ben bugün konuştugun mafyayım " ne mafyamıydı bu gözlerim açılırken acaba ne mafyasıydı bu  içimden mırıldandım. soluyup tekrar konuştu  " ikincisi benim yanımdayken hiç kimseye el kaldıramassın" dedi arkası bana dönük oldugu için yüzünü göremiyodum ama hala sinirliydi bunu ses tonundan anlayabiliyodum "üçüncüsü ise bana sesini yükseltme" diye bagırdı "a-anladım" diyerek kekeledi babam .
Adam sert şekilde babamın elini s atarken duvara çarpmıştı babam tekrar acıyla bilegini tutuyodu o sırada gözlerimden damla damla yaş akıyodu . Bu yaşlar babama acıdıgımdan deil korktugumdan akıyodu . Adam arkasını dönüp bana baktıgında
"Bu kıza güvenebilirmiyim" dedi . Bunu derken hala bana bakıyodu ."Bana niye güvenecektiki? Bana niye bakıp duruyoduki? " kafamdaki onlarca sorunun cevabını ararken "evet"dedi babam kafa sallayarak .
Babama dönüp kulagına bişiler fısıldadı babam tekrar kafasını yukarı aşagı sallayıp adam babamın yanından ayrıldı .Adam çıkmadan önce beni süzercesine baktı sonra kapıyı kapatıp dışarı çıktı . Arabanın çalışma sesini duyunca babama bakarak
"Bana hangi konuda  güvenecekmişsiniz?."
Diyince sırıtarak bana baktı
"kaçakcılık ve mafya" diyince gözlerim hiç olmadıgı kadar açıldı ben =mafya hiç yakıştıramıyodum kendime , zaten  olamazdımda . Bende kafamı olumsuz şekilde sallayıp
"ben ne mafya olurum nede kaçakcı " diye bagırdım babama . Ne dicegini beklemeden aglayarak odama dogru ilerledim kapıyı kilitleyip eskimiş yatagımın karşısındaki heran yıkılabilecek olan dolabı açtım gıcırdamıştı umursamazdan gelip pijamalarımı elime alıp yataga fırlattım kapagı yavaşça kapttıktan sonra yatagımın ucundaki saate kaydı gözüm daha saat 18.37 geciyodu . biliyorum henüz erkendi ama bugünün olaylarından sonra anca uyuyup kendime gebilirdim . Hemen pijamalarımı yatagımın üstünden alıp bi hışımla giydim . Yatagıma yattıp. "keşke bu olaylar rüya olsaydı" diyip yattım.

UMARIM BEENMİŞSİNİZDİR :*

Mafyanın Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin