Bölüm1 -AMERİKA-

386 23 6
                                    

     Merhaba ben Cassandra,17 yaşındayım. Eskiler geride kalıp, yeniler hayatımda olacak. İtalya'da hem sorunlar yaşadım hem de iyi anılar barındırdım. Ama sorunlar beni Amerika'ya taşıdı. Amerika benim için temiz bir sayfa.... Şuan uçakta uçarken Amerika'ya gitmenin heyecanı var hem de İtalya'dan taşınmanın hüznü.. Çünkü orada gerçekten sevdiğim insanları bıraktım. Kendimi suçlu hissetsem bile temiz bir sayfa açıcağım için mutluyum..

     8 saatin ardından sonra uçaktan indim. Bu eğlenceli ve yorucu bir yolculuktu. Birden arkamı döndüğümde çok tatlı bir çocuk gördüm ve bunu  8 saatin ardından sonra fark ettim. Mal mıyım ne? Çocuk siyah saçlarını havaya dikmiş, mavi gözlerini kısıp kendince havalı bir bakış atmaya çalışıyordubana.  

https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/1086714_593710687339998_1883895231_n.jpg

     Sonunda eve vardığımızda kendi odama baktım gerçekten çok boş gözüküyordu. Acaba "neden?" diye kendi kendime soru sorarken daha eşyaları yerleştirmediğimi fark ettim. Odamı ben tasarladım, eşyalarımı kendim seçtim. Tam hayalimdeki oda...

http://media.heavy.com/media/2013/05/tumblr_mm8a19gDsY1spj6p2o1_1280.jpg  :SDV:SFV:SAFCv 

http://data1.whicdn.com/images/32226858/tumblr_m6njvjQhee1rzl5iio1_500_large.jpg GERÇEĞİ :D

        Amerika'daki ilk haftamız ve yarın pazartesi. Okul alışverişimi yapmam gerekiyor. Herneyse... Evet Amerika'da daha yeni olduğum için ailem beni tek başıma göndermedi. Bir AVM'ye girdik. Uçakta gördüğüm çocukta ordaydı?!!? Heryerde karşılaşırsak benim için hava hoş. Yine bana o bakışını attı ve tabi sonrada babam ona bakışını attı.... Utangaç ve korkmuş bir yüz ifadesi vardı artık. Böylede çok tatlıydı. Aman Allah'ım ölücem yaaa. Bu kadarda tatlı olunmaz ki.

        Bugün pazartesi. Okula kaydımı yaptırdık ve yeni sınıfıma girdiğimde şok oldum. Sınıfın ortasında bayılıcaktım. Evet o da ordaydı!!  Bana çok tatlı bir şekilde bakıyordu. Çok sevimliydi.

,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Temiz Bir SayfaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin