BÖLÜM 1

6 2 0
                                    

Liseli öğrenciler okula gidiyordu. Okulda iki grup vardı. Bir grupta Baekhyun,Luhan,D.o. - diger grubta Chanyeol,Kai,Sehun. Chanyeol un grubu tam bir psikopat. Diğer grup da bu gruptan korkuyor. Ve saftrikin tekiler.
Okulda öğle yemeği vakti geldiğinde Baek ve arkdaslari yemek yemek için okulun arkasındaki ara sokağa gitmeye karar vermişler. Tabii orada Chenyeol ve arkadaşlarının olduğunu b ilmiyorlarmis. Tavuk alıp ara sokağa gitmişler. Yemek yiyorlarmis. D. O. ve Luhan içecek almaya gitmişler. Baek de onları bekliyormuş. O sırada Chanyeol ve arkadaşları gelmiş. Baek i orada görünce hemen neden burada olduğunu burasının kendilerine ait olduğunu söylemişler. Baekhyun u dövmeye başlamışlar. D. O. ve Luhan gelince onları da dövmeye başlamışlar. O sırada Chanyeol Baekhyun u ara sokaktan çıkarmış ve oturtmuş. Içinde hisler varmış. Baek in surati kusursuzmus. Ne kadar da güzel demiş içinden. Özellikle de dudaklarından alınıyormuş gözlerini . Yaralı olduğu için daha kirmiziymis dudakları. Opmek istiyormuş. Dudaklarının büyüsüne kapılıp kan kırmızısı dudaklarını öpmeye başlamış. Baekhyun tepki vermiyormus. Yarı bayginmis ve birşey hissetmiyormus. Chanyeola arkadaşları seslenince Baeki son kez opmus kırmızı dudaklarından. D.o. ve Luhan Baeke yardim etmişler. Revire götürmüşler. Baek iyiymiş. Hafif yaralanmış. Okul bitince eve doğru yürümeye başlamış Baek. Biri omzuna dokunmuş.
Cingular selam. Sizce kim omzuna dokunmuş pek de zor değil sizi seviyorum saranghaeyo

Baekyeol Fic Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin