25/02

31 1 0
                                    

Tot el contrari del que m'esperava. Tothom m'observava, a l'institut. I quan vull dir tothom, vull dir absolutament TOTHOM! Era obvi que la gent es fixaria en el meu nou canvi, però jo no pensava que arribaria fins a tal punt. Fins i tot la Hailey em mirava, i la veritat era que es va quedar bocabadada. Se'm va apropar i em va dir:
- Ja cal que em tornis tota aquesta roba. El toc sexy no t'acaba d'afavorir, a tu.
- Doncs si vols te la puc donar ara.- Mentre em començava a descordar els pantalons, tots els ulls masculins van fixar la mirada. La veritat era que ja que estava disposada a exposar-me en públic, ho faria en gran. A sobre, tampoc és que quan em tragués els pantalons anés a ensenyar molt més del que ja feia.
-Que es tregui el top, que així em despertaré de cop!
-No, xata, continua per baix, a veure si m'ajudes a no suspendre el pròxim control d'anatomia.

L'únic que se sentia eren comentaris cada vegada més sortits de lloc, i a la Hailey cada vegada la mirada se li anava tornant més agressiva. De cop i volta, va estallar:
- Escolta, vols parar?! No te'n adones que t'estàs despullant davant de tota aquesta penya, que no estàs al lavabo de casa teva?

De cop i volta, se'm va ocórrer respondre. L'antiga Alba no ho hagués fet, però l'Al(aquest era el sobrenom que em va posar la Hailey) ja havia passat a la història. És molt probable que em passés amb aquell comentari, però en aquell moment el meu cervell no hi era per fer correctament de filtre.
- No és això el que fas tu cada nit mentre jo dormo a la teva habitació fent veure que sóc una persona que realment no sóc?

La gent va fer uns "ohhs" i "fsss" deixant clar que la Hailey havia caigut fons, i ella es va quedar amb cara de pòquer. Realment, crec que no s'esperava que jo li digués això, i menys davant de tothom, però a la guerra un no pot pretendre atacar sense rebre la revenja.
- Crec que encara creus que estàs al meu llit, perquè continues fingint ser qui no ets.
- Això no és qui no sóc, això és qui no em deixaves ser. Potser si t'haguessis esforçat una mica més en coneixe'm, ara mateix no estaries dient el que dius.

A l'acabar de pronunciar l'última paraula, vaig girar-me i, de cop i volta, les dues seqüaces de la Hailey es van posar cadascuna a la meva banda. Ella hauria bombardejat el meu territori, però jo havia conquerit el seu.

Me n'he fartatWhere stories live. Discover now