Nominacja od mishan71, dzięki za to i w ogóle to nie wiem co tu napisać, więc no...lecim z pytaniami
1.Jak nazywa się twój pierwszy najlepszy przyjaciel?
Mam jednego przyjaciela, a w zasadzie to przyjaciółkę Ize. IskaIzka znamy się od przedszkola (z 10 lat na pewno będzie)
2.Czy masz jakąś bliznę w zabawnym miejscu?
Mam bliznę na górze dłoni między małym palcem a serdecznym prawie do połowy dłoni i w sumie na razie jej nie widać bo za bardzo się opaliłam =p
3.Gdzie chciałabyś w przyszłości pojechać (kraj, miejsce, miasto, itp.)
USA, Japonia tak jakoś bym chciała xD
4.Czy masz jakieś zabawne/głupie przezwisko?
Mika, kotek, kida, kiniula, dżina, i chyba tyle.
5.Najlepszy prezent jaki dostałaś?
Mój misiek Stefan XD (jest szopem)
6.Jakiego koloru są ściany w twoim pokoju?
Ciemno fioletowe, jasno fioletowe i białe ;p
7.Czy byłaś kiedyś na koncercie zespołu/wokalisty? Jeśli tak to na jakim i gdzie?
Tak byłam na kilku w moim mieście na Video, Kamil Bednarek, Zakopawer, Enej i jeszcze w Świnoujściu na Afromental i na Cleo w Modliborzycach. Chyba tyle...
8.Czy jesteś otaku? Lubisz anime, mangę? Jeździsz na konwenty?
Tak jestem otaku. Anime ubustwistwiam a nie tylko lubię z mangami gorzej, ale też czasem. Na konwenty nie jeżdżę, chociaż bym (bardzo) chciała.
9.Jakie jest twoje najdziwniejsze zainteresowanie (oprócz czytania gejowskich opowiadań, zboczuchy!)?
Moim zainteresowaniem(?) Jest próbowanie jak największej ilości możliwych zainteresowań.
Taki trochę bezsensCzego wam brakuje w moich opowiadaniach?
Tak szczerze to dla mnie nic. Zazdroszczę ci tego jak piszesz i jak potrafisz zmobilizować się do pisania.
Bo ja nie umiem i ludzie czekają...i czekają a rozdziału nie ma.A nominuje:
EreriLxE
Magnolia_Red
Czarny_Kotek
_Animatorka_
Zwiadowczyni14
IskaIzka(Zapomniane) pytania:
1. Co najbardziej lubisz jeść?
2. Ulubiona piosenka?
3. Masz kota (lub inne zwierze)?
4. Lubisz patrzeć na chmury/gwiazdy? 5.Robiłaś/robiłeś kiedyś jakieś origami?
6.Wiesz co to świadomy sen?
7. Ulubiony kolor?
8. Twóa ulubiona rzecz.
9. Ulubiony film.
10. Ulubione anime.
CZYTASZ
Nominacje :3
RandomPewnie dużo tego nie będzie, ale w opowiadaniach zazwyczaj to pomijają. Jak ktoś coś to tu xD