Capitolul 1

11 0 0
                                    



-Î-Îmi pare rău.. dar așa e mai bine pentru amândoi...-ștergându-și lacrimile –

-P-poftim?.. Tu te auzi ce spui Amanda?-șocat-

-Da mă aud foarte bine, și crede-mă că stiu ce spun..

-Eu nu cred că știi..., pentru că spui niste tâmpenii.

-Crezi ce vrei,e probelma ta,dar aș vrea să-mi respecți decizia, fie că vrei ,fie că nu.

-P-poftim?? Cum îmi poți spune așa ceva? Când stii bine că mi-aș da și viața pentru tine Amanda?

-Minciuni.. nu te cred o iota din ce-mi spui, Dave...

-N-nu îmi vine să cred că îmi spui așa ceva... Ce se întamplă cu tine Amanda?

-Nimic... ce să fie... totul e perfect.

-Eu nu cred că totul e perfect precum spui tu.

-Crezi ce vrei, nu o să mai stau să-mi pierd timpul cu tine, explicandu-ți lucruri fără sens , așa că te rog dă-mi voie să plec-dând să plece-

-prinzând-o de mână- Nu pleci până nu-mi spui ce-i cu tine , și de ce te-ai schimbat așa dintr-o dată, de la o vreme nu mai ești Amanada de care m-am îndragostit nebunește.

-Uite că oamenii se mai și schimbă de-a lungul vietii , nu toți rămân la fel ... Și te rog să-mi dai drumul Dave...

-Nu-ți dau drumul,pentru că știi bine că nu vreau să te pierd , și că ești foarte importantă pentru mine, așa că spune-mi odată ce se intamplă cu tine.

-M-ai pierdut deja.. Și nu se intamplă nimic cu mine,plus că nu e treaba ta, daca s-ar întampla ceva cu mine.

-Ba da! E treaba mea pentru că știi bine că te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta și nu aș vrea să pățești ceva ,și eu sa nu știu.Te rog spune-mi, daca ai ceva..-venind mai aproape de ea-

-T-te rog îndepărteaza-te de mine.-respirând mai greu-

-Nu! Nu-mi cere asta pentru că știi bine că nu am să o fac niciodată.-fiind la câțiva centrimetri depărtare de buzele ei-

-P-pleacă Dave!-respirând și mai greu-

Nu plec,pentru că stiu că arzi de dorință exact ca și mine.-sărutând-o patimaș-

-L-lasa-mă...-printre săruturi-

Nu!-sărutând-o cu pasiune-

*Arzând de dorința de a o avea, Dave continuă să o sărute atât de pasional,trântind-o pe pat, încât ar fi ultima dată când ar putea să o aibă doar pentru el ,fără ca nimeni și nimic să-i interzică acest lucru.O saruta cu pasiune,patimaș, fierbinte,ca și cum ar fi așteptat momentul ăsta o viață întreagă.Coboară cu săruturile care o înnebuneau de-a dreptul pe Amanda, pe pieptul ei fierbinte,și totodată dandu-i jos cămașa subtire de in pe care acesta o purta.Scăpă de cămașa ei , și începu ai săruta cu săruturi umede și fierbinți , toată zona pieptului,și își băgă mâinile sub materialul sutienului astfel încât, să-i poată masa sânii.Scăpând și de materialul sutienului,lăsând-o doar într-o pereche de pantaloni,și începu ai linge și ai dezmierda fiecare sân în parte , în timp ce mâiniile lui se ocupară în ai da jos pantalonii ,masându-i partea intimă.Amanda nu mai realiza absolut nimic, gândul ei s-a pierdut în gemetele imense de placere pe care aceasta le scotea. Excitând-o,și încălzind-o bine, Dave scapă și de lenjeria ei intimă, ducând-se cu săruturi până în dreptul vaginului ei , pe care acesta îl săruta ,și îl masa,Amanda nemaiputând de placerea de nedescris ,prinse în pumnii așternuturile patului, strângând cu toată forța ei . Nemaistând pe gânduri ,Dave scapă de boxerii care îl incomodau teribil de tare, din cauza erecției pe care acesta o avea,dorind să scape de ea își introduce madularul în vaginul cald al iubitei sale făcând-o să scoată gemete puternice, care pentru urechiile lui era cea mai frumoasă melodie auzită vreodată.În timp ce acesta facea nelipsitele mișcări dute vino, îi săruta din nou sânii, și sfârcuriile întăriile, muscând-o din când in când.Nemaisuportând atâta plăcere , Amanda își înfipse unghiile în spatele iubitului ei, zgâriindu-l destul de tare. Acesta o penetra la fiecare doua minute după ce intră în ea,în timp ce mâinile lui nu stăteau deloc cuminți mângăindu-i efectiv tot corpul.Într-un final acesta ,elimina lichidul seminos în ea.Dar lucrurile nu se termina aici , câci acesta o întorsese , pe burta ,desfăcându-i picioarele și fără să mai stea pe gânduri o pentetra,prinzând-o de păr, astfel aflându-se într-o poziție foarte plăcută lui.Amândoi scoateau gemete care mai de care foarte puternice,dar niciunul nu obosise înca.Ii săruta spatele, la fel de fiebinte,umed si patimaș, ca la început, de parcă nu se mai săturase să o sărute, și să o aibă numai și numai pentru el.Ieșind după o vreme din ea, o întoarce cu fața, sărutând-o pasional ,desigur masându-I sânii cât de pervres putu el.Într-un final terminân amândoi obosiți și adormind unul în brațele celuilalt fără a mai spune nimic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SPUNE-MIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum