Kayra
X- Işık yoksa dert etme buluruz unutmaki ben Gölgenin Efendisiyim
K- Ne anlatmaya çalışyorsun? Gölgenin Efendisiyim ne demek?
X- Senin aydınlığının içine sıkışmış bir gölgeyim ben sana hapsolmuş sana esir edilmiş bir Hayalet.
Sıkı sıkaya kapattığım göz kapaklarımı birden açtım ,üzerimdeki t-shirt terden bazı yerleri ıslanmıştı.
Önceden yılda bir kaç kez konuşurdu ,son bir senedir her gün geliyor rüyalarıma her zaman söylediği cümleyi söylüyor ve tüm vücudum yanıyodu sonra hafif uyuşup normale dönüyorum.
Hızlı hareket etmek istesemde karıncalanma hissi buna pek müsade ettiği söylenemez .Var gücümle kendimi bilgisayarın sandalyesine attım .Ekran açılınca köşesideki dijital saate kaydı gözlerim.
04:13&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Uyku ile dünya arasında bir ses duyuyorum korkarak tahmin ediyorum ki bu alarmın sesi ,yavaşca kafamı kaldırıp nerede olduğuma baktım bilgisayara bir kaç sövdükten sonra ses çıkarmayarak kalkmaya başladım, annem bilgisayar masasında yatınca tüm gece oyun oynadım zannediyor okula gidene kadar azarlıyor .
Kalkınca ilk olarak alarmı kapattım
Banyoya gidip beş altı defa yüzümü yıkadım ve aynadaki yansımamı izledim koyu kahve saçlarım dağılmıştı ellerimle biraz düzelttim ,gözlerim beyaz aklarında bir kaç küçük kırmızı damar çıkmış uykusuzluktan diye düşündüm bir kaç saate geçer diyerek çıktım banyodan odama gidip gri dolaptan açık gri t-shirt ve füme rengindeki pantolunumu giydim çantama bir kaç defter koyup odadan çıktım.Mutfakta bir tost ve çaydanlıkta çay vardı tostun yanında bir not kağıdı büyük ihtimal annemdendi neden mesaj yazmak varken küçük bir çocukmuş gibi not bırakıp gittiğini anlamıyorum ,su yeşili kağıdı elime alarak okumaya başladım
-Kayra çıkışta büyükannene uğruyacağım bir kaç saat geç gelebilirim seni seviyorum
AnnenTahminimde yanılmamıştım hızla tost ve çayımı bitirip çantamı alarak evden çıktım motoruma saygı ile eğildim motora, biri izliyormu diye etrafa baktım kimse olmayınca keyifle motoruma bindimardından kaskı kafama geçirip normal hızla ilerledim.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Motoru okulun arkasına park ettikten sonra okula ilerlemeye maşladım birinin beni izlediğini hissedince kafamı yana çevirdim lavabonun kapısının orda bir adet insan görünümlü yaratık ve birkaç soytarısı hem konuşuyor hem de beni dikizliyorlardı kafamı çevirip gidiyordum
I- İnsanın ağarına gidiyordur elinden değerlisinin alınması (pis bir gülüş).
Banamı seslenmişti bu ucube ?sakin kalmaya çalışarak arkamı döndüm
K- Değerli olduğunu bilerek almaya çalışmak dünyanın en Aciz hareketidir Isaac.
I- Senin anlamlı zırvalarının yerini müsabaka bırakıyorum yarın akşam sahada bekliyorum seni küçük prens.
Tepki vermeden sınıfa doğru gitmeye başladım. Kapıdan girdim ve defterin sayfalarıyla uğraşan Eva' yı görüp yanına oturdum .
K- Ne yapmaya çalışıyorsun?
E- Defterin sayfalarını sayıyorum.
K- Nasıl bu kadar işe yarıyacak şeyler yapıyorsun anlamıyorum (!) bence sen üniversite falan okuma direk NASA 'ya git daha çok işe yararsın.
Kapı sert bir şekilde açıldı kimin geldiğini öğrenmek için kafamı o tarafa çevirdim .İçeri tarih hocası girdi biraz fazla merak ettimiştim keşke daha işe yarıyacak biri gelseydi.
Bir yandan hoca anlatıyor bir yandan da dinlemek isteyip veya uyumak arasındaki seçimimi düşünüyordum.
Zilin sesi kafamda çarpıyordu bu okulun zilini ilk günden beri sevmemiştimEva' ya baktım uyuya kalmıştı. Sarı saçları dağılmıştı şuan kendini görse çıldırır diye düşündüm. Ona baktığımda çocukluğumuzu görüyordum Türkiye 'den buraya geldiğimizde ilk onla tanışmıştım o günden beri birbirimizi kardeş saymıştık .Hatıralar arasında kaybolmaktan kendimi kurtardım ,onu uyandırmak için düttüm gözlerini açınca telaşlandı
E- Kaç saattir uyuyorum ?
K- Nerden bileyim hadi kalk eve git dinlen biraz .
E- Sanki eve gidince dinlenmeme izin verecekler.
Dediğini anlamıştım babası öğretmendi ve ondan çok fazla başarı bekliyordu.
E- Ama belki gezebiliriz
Ters ters bakmaya çalışıyordum ki tik yapıp ciddiyetimi bozdu.
E- Lütfen lütfen lütfen ...
K- Tamam demekten başka çare bırakacak mısın sanki salak.
Ellerini sevinçle çırpıp çantasını topladı ve sınıftan çıktık ,motorumun yanına gittik ama oturmadık ikimizde motora bakıyorduk ,aslında oda çok istemişti bir motor ama bacağını kırdıktan sonra babası bir daha ne araba nede motor kullanmasına izin vermemişti .Bir kere gizlice benimkini kullanmak için izin istemişti bende izin vermeyince beni dövmüştü. Cılız bedeniyle beni nasıl dövmüştü hala şaşıyorum.
Düşüncelerden Eva' nın sesiyle ayrıldım ,kaskları taktıktan sonra okuldan hızlı bir şekilde çıktık.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
K- İşte geldik.
E- Bak bugün yarın sana bir enişte getireceğim emin ol.
K- Sen daha içmeden kafayı bulan birisin nasıl bulacaksın merakla bekliyorum.
E- Bekle ve gör.
Hızlı adımlarla kapıdan içeri girdik. Eva barmenin olduğu yöne doğru gitti, acaba ne bela çıkaracak diye düşünmeden edemiyordum.
E- Gelmeyi düşünmüyor musun ?
K- Yok ben böyle iyiyim.
Biraz etrafa bakındıktan sonra aklıma telofon geldi ,telefonumu tutması için Eva 'ya vermiştim .Gözlerim onun ilk gittiği yerde buldu yavaş adımlarla gidiyordum bana " sana enişte bulacağım " diyip gene bir kızla konuşuyorduyanlarına gidip Eva'nın omzunu tuttum .
E- Ooo sen benim yanıma uğrar mıydın?
K- Telefonumu versene.
E- İyi al.
K- Teşekkür etmem lazım mı?
E- Onun için değilde başka bir şey için edebilirsin.
K- Neyden bahsediyorsun?
E- Alecia bakabilir misin?
A- Ne oldu?
E- Bak bu sana bahsettiğim arkadaşım .
A- Merhaba.
Bir dakika bu kız ,o ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALETİM
Mystery / ThrillerÖlüysen tekrar ölemezsin o zaman tekrar yaşayabilir misin? Yaşanması çok güç denir... Peki Hayaletlere inanır mısın? Ben , Karanlığın Gölgesi'nin esiriyim ya da o benim esirim. Karanlığın Gölgesi , benim bedenime hapsolmuş Hayalet. Ve artık o benim...