Ayrılıkları Sevdaya Dahil Eden İki Film
İlk filmimiz, Mausam (Mevsim):Sonam Kapoor ile Shahid Kapoorbaşrollüğünde, ayrılsak da beraberiz temalı romantik-dram filmi. Yapım yılı, 2011.
Konusu: Harry ( Shahid ), köyünün neşeli, yakışıklı, haylaz uşaklarındandır. Tiye aldığı aşk, Kaşmir'den gelen komşu güzeli Aayat ( Sonam ) ile kapısını çalar. Zamanla birbirini çok seven gençler, bazen yok artık dedirten çeşitli dertlerle yüzleşmek zorunda kalırlar.
Yorumum: İlk iki saati beğenerek, kalan bir saati sardırarak izledim. Aşık olma süreci, İsveç romantizmi ve güzel danslarının hatırına izlenilesi bir film. Sürekli gıy gıy gıy drama bağlayan bir müzik vardı, onu saymayınca müzikleri de epeyce güzel. Shahid’in çok havalı olduğu, Sonam’ın korunası cici kız tavırlarına karşılık, Shahid'in koruyacağım kız seni atarları da görülesi idi.
***
İkinci filmimiz, bu yıl ödül törenlerinde toplam 61 ödüle aday gösterilmiş, 48'ini kazanmış, şimdiden kült ilan edilen Malayalam filmi, Ennu Ninte Moideen. Yapım yılı, 2015.
Konusu: Moideen ile Kottatil, birbirini çok sevmekte, gizlice görüşmekte olan iki gençtir. Aşkları ortaya çıkıp, aileleri ilişkilerine engel olunca, ilginç yöntemler keşfederek sevmeye sevilmeye devam ederler.