Yeni Dünya Düzenini kurmayı amaçlayanİlluminati, Türkçesi Aydınlanmışlar olan bir cemiyettir. Rönesans döneminde 1 Mayıs 1776tarihinde Adam Weishaupt tarafından kurulmuştur.
Johann Adam Weishaupt 6 Şubat 1748 doğumlu filozof ve aynı zamanda hukuk profesörüdür. Dini ortadan kaldırmayı amaçlayan Weishaupt 18 Kasım 1830 tarihinde İlluminati çalışmalarına devam ederken nedeni olmayan bir şekilde hayatını kaybetti.
"Şehirde dokuz kişilik bir çete vardı. Bunlar yeryüzünde bozgunculuk yapıyorlar ve ıslaha çalışmıyorlardı."
"Süleyman'ın ölümüne hükmettiğimiz zaman, onun ölümünü onlara ancak değneğini yiyen bir kurt gösterdi. Süleyman'ın cesedi yıkılınca cinler anladılar ki, eğer gaybı bilmiş olsalardı o aşağılayıcı azap içinde kalmazlardı."
şimdiye dek çoğunlukla muğlak ve soyut olmaktan öteye gidememişti.
Bununla birlikte geçenlerde burada yayınladığımızCinlerle İllüminati Konuşması konusu pek çok kişide bu soyutluğu kısmen gidermeye başlamış görünüyor. Oradaki "cin yakalama" videosunda İblis'le nasıl anlaşma yapıldığı, cinlerle fiziksel olarak nasıl iletişim kurulduğu, iblis-şeytan-ifrit-cin arasında ne gibi farklar olduğu, İllüminati denen şeyin aslında ne olduğuna dair pek çok ipucu yakalamak mümkündü.
Gerçekte İllüminati'yi, kendi emelleri doğrultusunda dünyayı şekillendirmek isteyen ultra-kodamanlar tarafından oluşturulmuş bir tarikat görünümlü "KÜRESEL ÇETE"
Kuran'da da tarif edildiği üzere cinlerle insanlar işbirliği yapabilir, birbirlerini azdırıp ilahlık taslayabilirler. Hatta Hz. Süleyman'ın cinlerden orduları olduğunu, "iddiacı bir İfrit"in Kraliçe Belkıs'ın tahtını ışınlayabileceğini iddia ettiğini de hatırlatalım. Meraklısı ilgili ayetleri etraflıca inceleyebilir.
Nihai hedef olarak dünya üzerinde tek yönetim, tek kanun, tek para, tek din amaçlayan örgüt bu hedefler için yüzyıllardır çeşitli felsefi paradigmalar üretmiş. Tüm bunlar için elbette ki öncelikle insanların zihinlerinin de hazırlanması gerekiyor. Özellikle şu sıralar gündemde olan singularity, evrim, uzaylılar propagandası, hologramlar, genetiği değiştirilmiş gizli insanlar ve canlılar gibi son tahlilde aynı kapıya yönlendiren kavramlar mevcut.
İnsanlık açısından buradaki en büyük sorun şudur ki, dünya üzerinde tek yönetimi öngören ve yüzyıllardan beridir hiç de iyi bir sabıkaya sahip olmayan bu ultra-kodamanlar, sizi yönetmesi için kimleri tayin edeceklerdir ve sizin hakkınızdaki plan düşünceleri nelerdir? Bu soruyu singularity ve evrim konusuna havale edip şimdilik burada bırakalım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLLUMİNATİ
Historical FictionİLLUMİNATİ NEDİR? Dünyayı 10 kişi yönetiyor ve bu 10 kişinin 300 kadar alt kadrosu verilen emirleri uyguluyorlar. İlluminati adı verilen bu çetenin hedef başkenti Kudüs olan tek bir dünya devleti kurmak. Bugüne kadar çeşitli komplo teorileri içeren...