Platonik. Bu hayattaki en zor şey birini platonik sevmektir. En güzel ama en zor. Onun kısacık bir bakışıyla kalbimiz yerinden çıkacakmış gibi olur. Başlayan şeylerin bir sonu olur ama platonik aşk hiç başlamaz ve böylece hiç bitmez; sonsuz olur. Gözlerimi kapattım ve onunla olan sonsuz aşkımızi düşünerek uyuyakaldım. Gözlerimi açtıgimda bir havuzdaydim, yuzuyordum. Buraya nasil geldigim hakkinda bi fikrim yoktu ama sanirim onun evindeydim Aman Tanrim! Havuzdan ciktim ve şezlongda duran paleoyu ustume gecirdim ve eve girdim Will'in evine daha once hic gelmemis olmama ragmen odasinin nerede oldugunu biliyordum. Kapinin girisinde bir ayna oldugunu da. Aynadan kendime baktim yumusak yuz hatlarimla birlesen sexi vücudum harika gorunuyordu. Ama bikini ve paleo Will icin uygun olmayabilirdi. Uzerimde seker kirmizisi sutyen oldugunu hayal ettim ve gozlerimi kapattim, gozlerimi actigimda uzerimdeydi ve saclarim da dalgali gorunuyordu tam hayal ettigim gibi. Will'in neden aynadaki kiza sahip olmak istemedigini dusundum. Kusursuzdum ama ona layik degildim. Okulun surtuk kizlari her erkekle yatardi. Benim gibi. Ama Will bunu istemiyordu ona ozel olmasini istiyordu. Babamin kumar borcundan haberi olsaydi boyle dusunur muydu bilmiyorum. Herneyse. Suan onun evindeydim ve Will'in odasini bulmam gerekiyordu. Merdiven duvarlarina asilmis tablolari inceleyerek yukari ciktim. Evde birinin olup olmadigini bilmiyordum. Will'in annesi modayla ugrastigi icin genelde Paris'te olurdu.
-Bunu Jennifer'in dogum gununde annesi soylemisti- Will'in odasinin kapisi kapaliydi. Neden burada oldugumu ve su an ne yapmam gerektigini bilmiyordum ama onun odasina girecektim eger ordaysa sarilip onu sevdigimi soyleyecektim. Kapiyi tiklattim."Will"Sessizlik. Bir daha tiklattim."Will" Kapiyi actiginda yuz ifadesinden onu uyandirdigim icin kizgin oldugunu gorebiliyordum. "Will ben suan burada ne aradigimi bilmiyorum ama ne diyecegimi biliyorum yani demek istedigim su ki ben galiba yani seni.." Devam edemedim cunku onu kendime cok yakin hissediyordum. Konusurken gozlerimi kapatmistim ve cekinerek actim. Will dudaklarima egildi. Uzun sayilacak bir sure beni optu..
"Libby uyan tatlim okula ikinci gunden gec kalmak istemezsin"