Ben kötü biri değilim..Sadece yanağımdan süzülen yaşları denize attım..Biriktirmeyi asla beceremedim,o kadar çok şey yaşadım ki anlatamadığım anlamadığınız için üzgünüm..İçime attığım hislerin derinliğinde kaybolurken histeri ile buldum kendimi..Çok şükür,iyiyim böyle..Rahatsız ediyosam eğer sizleri maviliğime bağışlayın..Hiç vazgeçemedim..Ve bir gün limanıma yanaşacak olan sandalı beklerken kapatacağım gözlerimi..Ne o sandalı göreceğim,nede bağışladığınızı..Ben kötü biri değilim..Sadece mavinin denize olan yansımasında buluyorum gölgemi ve bir sigara daha yakarak kayboluyorum...
Özlediğim o kadar çok şey var ki içimde hepsi kursağıma yapışmış boğmaya çalışıyor beni..Denizin derinliklerin de maviden yoksun,güneşe hasret kalmak ne demek bilir misiniz?Bir şeyler çekiyor beni derinlerine ve inine girmem için savaş veriyor benliğimle..Yenilmiyorum ama yenemiyorum da.Derinler de,derinlerin de nefes almak!Ah,ne acı verici..Mavinin lütuf'una ulaştığımız her an daha da derindeymişiz.Oysa,oysa nerden bilebiliriz ki her mavinin başı toz pembe,sonu zifiri..Ve her limana yaklaşan sandal'ın hayalleri çalıp gittiğini..Bakın efendim;ne maviyim,ne maviyi bilirim.Ama yinede maviyi öğrenmek,ona dokunabilmektir en büyük hayalim..Dalları genç iken kırılmış bir fidan'ın doğaya tutunuş sebebiyim..Büyüyeceğim ve kocaman bir ağaç olacağım!Sizleri gölgem ile ödüllendireceğim ve dallarımı kıranlara inat salacağım köklerimi toprağın derinliklerine..Şimdilik meyvem yok,ama biraz daha sabredebilirseniz size cennet meyvelerini sunacağım..Hadi,biraz daha su verin bana...Daha da güçlendirin beni..Daha da yeşilleneyim ve sizi daha da büyülüyeyim.Siz bana her bakışınız da mavi ve yeşilin uyumunu görün,ben ne zaman sırtınızı yaslasanız bana sizi koruyayım.Sizlersiniz beni doğaya tutunduran,sizlersiniz bana maviyi sevdiren..Ben kötü biri olsaydım eğer köklerimi denize doğru salmaz,gölgemi denize teslim etmezdim..Dalgalar korkutmuyor beni..Siz olmasaydınız en ufak dalgaya teslim olmuş gitmiştim..
Ben kötü biri değilim efendim;Sadece maviye hasret kalmış,dalları kırılmış,gölgesini denize teslim etmiş biriyim..
Sizler beni anlamasanız da ben devam edeceğim anlatmaya..
Rahatsızlık verdiğim için AFFEDİN!