0.Prolog

730 38 3
                                    

Ahoj, Já jsem Lucy Kofing. Rodiče mě nemají moc v lásce a já je. Pořád se jenom hádáme. Je mi 27 let. Od 14 let se u mě začala objevovat a projevovat mutace X. To byl můj nejhorší rok v životě. Kdysi si ze mě jedna holka utahovala a já... no...... jí podpálila vlasy a nebo mě jeden kluk začal mlátit a kolem mě se začal zvedat sníh a no... srazil ho k zemi tak až omdlel..... Ale už jsem se to dokázala naučit ovládat ale moc to pro jistotu nepoužívám.

Právě je 3.12. a já jsem venku přesněji v New Yorku. V tuhle chvíli Tu nikdo není tak nade mou vykouzlím sněhoví mráček. Miluju sníh. Většina lidí jsou doma a čekají s rodinama na vánoce. Já ne, když nemusím tak tam nejsem vlastně tam jenom spím ani tam nejim.

10:42 asi bych už měla jít spát. 

Jinak ještě něco vám povím. Miluju, když je tak velké teplo že by se dalo smažit a tak ledovou zimu že už ani nikdo nevychází z domu. A víte proč? Protože ovládám oheň a sníh. Tak asi už chápete ten mrak nade mnou. Kdybych si měla vybrat mezi zimou a teplem tak to je rozhodně zima. Nejlíp mi je když jdu na naší zahradu, zalezu si někam do kouta, když sněží, svlíknu se do spodního prádla a sto ve sněhu. Jak na mě padají a rozpouštějí se vločky. Přivádí mě to do tranzu a všechno jde mimo. Miluju ten krásný pocit.

Tak a zpátky k realitě.

Už jsem blízko domu, když v tom vítr zače odfoukávat sníh z cesty. Ohlídnu se a zahlédnu nade mnou helikoptéru. Zrychlila jsem když v tom mě obklíčili nějací chlápci a tmavě modrých soupravách. Každý měl na rameni kolečko a v něm orla.

Přišli ke mě blíž dvě holky. Jedna v tý tmavě modrý uniformě s hnědýma vlasama v culíku. Mířila na mě pistolí jako všichni kromě tý druhý co šla ke mě blíž. Ta měla ruku u opasku přesněji u pistole ale neměla jí v ruce. Ta měla černou uniformu a na opasku červený kolečko a vněm něco jako přesýpací hodiny. Vlasy měla rovný zrzavý k ramenům. ,, Co si myslíte že děláte?'' křiknu na ně znechuceně. Nic neřekli. ,, Romanovová! Dělejte!'' křikne hnědovláska. Vystřelila na mě uspávací šipku ale než ke mě doletě tak jsem kolem sebe udělala tornádo ze sněhu a to rozdrtilo šipku. Vznesla jsem se nad tornádo jako vždy když používám sněhoví kouzla.

Vždy když kouzlím automaticky jsem se kouzlem převlíkla ani nevim proč, ale nemůžu to nijak zastavit prostě to tak je

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vždy když kouzlím automaticky jsem se kouzlem převlíkla ani nevim proč, ale nemůžu to nijak zastavit prostě to tak je.(viz.obrázek)

Ale moc se mi to líbí vypadám jako víla. 

Pomalu přistanu a sněhový tornádo se rozpadne jako když sněží. Všichni na mě koukají jak na blázna. ,,Kouzlo'' řeknu a nadzvednu ramena. Mávnutím ruky se zvedl sníh a srazil k zemi všechny kromě tich dvou holek tak že omdleli. ,, Pane je silnější než jsme si mysleli.'' řekne hnědovláska do vysílačky a já se ušklíbnu. ,, Tak co po mě ksakru chcete.'' řekla jsem znuděně. Hnědovláska nahlas polkla a zrzka měla pořád kamennou tvář. ,,Aby jsi se k nám přidala .'' řekl černoch s páskou přes oko kterej zrovna vyšel z helikoptéry.

Ahoj snad se vám tento díl líbil a zatím čau

Vaše LuCy :D

Lucy's Life ( Avengers FF ) |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat