3.bölüm: duygular

1 1 0
                                    

Uyandigimda saat oglen onikiydi. Eywah ! Staja geç kalmistim. Hemen hazirlanip deniz i aradim ve durumu izah ettim o da hocalara soyleyecekti. Kahvaltimi yapmak için mutfağa gittim. Annem erkenden ise gitmisti. Ben kendime bi tost yaptim. Hemen yedim ve hazirlanip alisverise ciktim. Çünkü bayram yaklaşıyordu. Annemle genelde evde olurduk ama ben bu sefer buğranın yaninda olacaktim. Onun kişiliğini tanimak istiyodum. Normal de olsa hic siklemezdim. Ama simdi onun neyi sevdiğini nelerden nefret ettiğini bilmek istiyodum. Garip bi duyguydu bu. Bi mağazaya girdim hemen. Çok güzel kiyafetler vardi. Tam benim tarzımı yansıtıyodu. Bi kaç parça kiyafet denedikten sonra alacagim şeye karar vermiştim. Siyah deri pantolon ve göbeği açıkta bırakan siyah deri fermuarlı yarım tisort. Altina ayakkabi falan almadım. Çünkü yeterince ayakkabım vardı zaten. Çok yorulmustum. Gidip bi yerde kahve içmeye karar verdim. Tam yakinlarimda Starbucks olacakti. Hemen oraya geldim ve bi masa kapıp oturdum. Tam arkamda tanıdık gelen bi yüz vardı. Caktirmadan arka masaya baktım. Buğra ve arkadaslari oturuyodu. Kızlar da vardı. Bayagi neşeli gorunuyolardi. Bugrayi böyle gulerken görmek hem güzel hem de çok kotuydu. Bana da öyle güler miydi ? Kafamda allak bullak sorular dönerken hemen masadan kalktim ve hizla gitmeye başladım. Tam kapidan cikacakken garson benim kahvemi yere düşürdü ve kahve benim bacagima sicradı. Tenim çok kotu yandigi için Çiğlik attim. Buğra bana taniyomuş gibi baktı sonra hemen yanïma geldi. "Rabia ? İyi misin ? " eline peçete alip silmeye basladi. Çok hoşuma gitmisti . hem adımı kullanması, hem benimle ilgilenmesi. Ben boyle tahmin etmemistim. Beni görmezden gelir , yine keyfine bakar diye düşünmüştüm ama yanılmışım. "İyiyim " dedim. "Sen arkadaslarinin yanina git ben hallederim." dedim elindeki peceteyi alarak. Yuzumdeki ifadeden anlamış olsa ki "o kizlar benim arkadaşım"dedi yanagimdan makas alirken. Yanagimdaki eline vurarak"banane be ! İstediginle gez toz ! Beni germez" dedim. Hala dizim yaniyodu. Bacagim da etek vardi ve tenim acikti kizardigini görebiliyodum. "Bu boyle olmayacak " diyerek kucagina aldi beni ve arabasina bindirdi. Hemen krem falan cikartip kizaran yere nazikçe surdu. Dokunduğu yer kalbimin hizla atmasına neden oldu. "Tesekkur ederim " dedim . kizgin yüzüyle bana baktı. "Bana tesekkur etme rabia . hic sevmediğim şey ." dedi. "Peki " diye cevap verdim. Hemen arabayi calistirdi. Beni eve getirmişti. Bi an teşekkür edecektim ama o kelimeden nefret ettiği geldi aklima ve susup arabadan inmek için kapiyi actim. O sırada beni kendine çekti ve belimi sertçe kavradı. "Sen beni o kizlardan kiskanmadiysan bu gece anam sikilsin!" dedi ve kolumu birakti. Ben sasirip kalsam da bisey demeden hizlica arabadan indim. Koşar adımlarla binaya girdim. Eve girdiğimde kapiya yaslanip yine düşüncelere daldim. Acaba iyi mi bisey demişti yoksa kotu bisey mi ? Allahım bana noluyodu ? Ben neden bu cocugun her dediği her yaptigi şeye kafami takiyodum? Neden onun yanina giderken süslenerek gidiyodum? İki günde bana neler oluyodu? Yine dusunceler halinde odama geldim. Ustumu değiştirip kendimi yatağa attim. Gözlerim dolmustu. O kızlar kimdi ? Neden onlara o kadar içtenlikle guluyodu ? Yine düşünceler halindeyken uykuya daldım...

uzak , yakın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin