introducerea

0 0 0
                                    

Heiii. Numele meu este Andrada si am 17 ani. Nu vreau sa va spun prea multe despre mine pt ca veti observa singuri.
Mama: Andradaaa! Iar nu ai facut nimic! Toata ziua stai inchisa in camera ta sau prin oras!(tipa ea in timp ce isi aprinde tigara)

Ooo da. Am una dintre acele mame. Un cosmar. Parintii mei sunt divortati deci eu stau doar cu mama.

Eu nu ii raspund deoarece mi se pare inutil sa ma cert cu ea din nou. Ma duc in camera mea si dau drumul la muzica In the end-Black Veil Brides. Iubesc trupa asta. Mai ales cand sunt suparata. Dau la maxim,verific putin ce mai e pe fb si ma pregatesc sa fac un dus. Imi iau cu mine blugii mei negri,rupti si un tricou negru cu buricul gol,cu un craniu pe el. Intentionez sa ies putin in oras. M am plictisit de monotonia asta. Putina distractie imi va face bine.
Ii dau mesaj prienei mele Maya sa fie in 30 de min la cafenaua noastra preferata impreuna cu Alex. Sunt impreuna doar de 3 luni ,dar sunt fucking dulci. Ii ador. ❤❤
Apoi ii trimit mesaj lui Tudor,iubitul meu. Suntem impreuna de 5 luni.
"-Iubiii mi e dor de tine. Ne vedem in 30 de min la R&R?"
Nici nu astept prea mult pana primesc răspunsul:
"-Sigur iubire. Ne vedem acolo. Am o supriza pt tine"
O,are o surpiza pt mine! Abia astept.
Intru repede la dus. Nu stau mult ca sa nu intarzii. Dusul caldut ma relaxeaza putin,iar mirosul de vanilie al laptelui de corp ma face sa ma simt mult mai bine si sa nu ma mai gandesc la grijile mele. Termin repede,ies si ma sterg cu un prosop mare si pufos. Ma imbrac in tinuta mentionata mai sus,la care adaug o pereche de ghete negre cu tinte. Ma machez cu putin fond de ten,pudra,fard si un ruj visiniu inchis,inspre negru. Putin parfum siii gata. Ies din camera si ma indrept spre usa. Imediat o aud pe mama:
-Iar iesi in oras? Pe tine nu te mai intereseaza altceva decat...
Nu termina de zis propozitia ca eu trantesc usa in urma mea. Tipetele ei se aud de pe scara dar nu ii dau atentie. Ma uit la telefon si vad ca mai am 15 min la dispozitie. Imi bag castile in urechi si dau imediat melodia Back to life-Goodbye to Gravity.
Am ajuns cu 5 min mai devreme si ii vad pe Maya si pe Alex cum se sarutau ca doi nebuni in fata pub ului. Fug spre ei si sar imediat in spatele lor,ii tin de dupa gat si ii pup pe amandoi cum apuc pe obraji. Oamenii din jur se uitau la mine ca la o nebuna dar nu mi pasa.
Maya: ai innebunit? Da mi drumul!
Alex: Andraaaaa.....Andradaaaaa!!!!!! Ma sufoci!
Le dau drumul si ma iau in brate amadoi. Am inceput sa radem ca 3 retardati...iar cu râsul meu...nu am putut fi neobservati.
Intram si ne asezam la o masa de 4. Eu imi comand un frappe,Maya un 3 in 1 ,iar Alex o Coca Cola Zero. Asteptam sa ne vina comanda si de odată simt 2 maini care ma imbratiseaza si 2 buze moi care ma pupa pe frunte.
Eu:Iubireeee! Ai ajuns!!! Ce dor mi era de tineee!
Tudor: Iubitoooo! Si mie mi era dor de tine!
Mi a dat un pupic scurt si s a aşezat pe scaunul de langa mine. Si a comandat o cafea tare.
Dupa cam 5 min toate bauturile au venit. Ne am aprins toti cate o tigara si am inceput sa vb despre diverse.
Timpul a trecut repede iar ora s a facut 21:30.
Tudor: hai sa mergem in club. Spune,facandu i cu ochiul lui Alex...cred ca pun ceva la cale dar in fine ma las pe mana lor.
Toti: ok. Am raspuns noi zambind.
Ne urcam toti in masina lui Tudor deoarece era singurul care avea masina,era cel mai mare...are 20 de ani,Maya are 17 ani ca mine,iar Alex 19 si inca nu si a luat permisul.
In nici 2 min ajungem in fata unul club foarte frumos. Imi parea cam de fite. Mmm....
Maya si Alex o iau înainte si intra in club. Noi mai ramanem putin langa masina si ne sarutam. Sarutul devenea din ce in ce mai pasional.
Eu: iubb....nu cred ca mai am chef de club...
El nu spune nimic,doar zambeste malefic...sta cateva secunde si apoi ma ia pe sus si ma pune pe umarul lui. Eu tipam sa ma lase jos si ii dadeam cu pumnii in spate dar niciun rezultat. Nu se putea sa intram fara sa atragem atentia. Toti se uitau la noi. Maya si Alex se tavaleau pe jos de ras. Tudor m a dus asa pana la ei si atunci m a lasat jos.
Eu: esti un idiot!
El: de aia ma iubesti.
Alex si Maya isi stergeau lacrimile de atat ras. Tudor a plecat sa aduca ceva de baut.
Am asteptat si am tot asteptat dar degeaba.... Tudor nu mai aparea...
Apoi...luminile s au stans...s a aprins un reflector si a fost indreptat spre scena...care era in spatele nostru. Ne intoarcem si il vedem pe Tudor pe scena cu un microfon in mana.
Era foarte emotionata. El se uita adanc in ochii mei. Atunci din tavan au inceput sa cada petale de trandafiri albi..asa cum imi plac mie...
Tudor deschide gura vizibil emotionat:
- Andrada....am ceva sa ti spun.....

Gata primul capitol dragii mei!! Sper sa va placa. Va pup pe toti! Muah💋💋💋💋

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 18, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Viata Tipica... Sau NuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum