1

287 11 1
                                    

Bu benim ilk hikayem yani wattpade yazdığım umarım beğenirsiniz medya Leena
Sabah güneş ışığının gözümü işgal etmesiyle uyandım söylene söylene yataktan kalktım ve banyoya girdim yüzümü yıkayıp odamdaki atış tahtamın önüne geçip bir kaç defa bıçaklarıyla atış yaptım bunu her sabah yapıyorum atışlarda bir kaç tane birinciliğim var babamın isteği üzerine gitmeye başlamıştım annem ise dans kursuna gitmemi istediği için gidiyorum ben kim dans kim? Ben böyle atış yaparken annenin sesiyle irkildim "Hadi Leena kahvaltı hazır atışlarını bırakıp masaya gel" bıçağı masama koyup "Tamam geliyorum" diye bağırdım aşağı inip sandalyeye oturdum kahvaltımı bitirip teşekkür ettim odama çıkıp siyah yırtık pantolon üzerine siyah kolsuz bir bluz geçirdim deri ceketimi de giydim,saçlarımı doğal haline bıraktım,siyah converslerimi ayağıma geçirip aşağı indim çantanın içine küçük atış bıçaklarından koydum ne olur ne olmaz evimiz dağ gibi tenha bir yerde kendi canıma susamadım ben,çantamı alıp 'ben gittim' diye bağırdım ve evden çıktım.
Şimdi herkes gibi düşünüyorsunuzdur neden siyah? Neden bu soğukluk ben bir kaç yıl önce yani 14 yaşındayken en yakın arkadaşımla tartıştık o tabii koşarak gidince peşinden gittim baktığımdaysa arkadaşıma araba çarpmış kanlar içinde yatıyordu çığlık atıp yanına koşmuştum işte sonra ameliyattan çıkamadı bende eskisi gibi olamadım her gün onun o güzel gülüşü aklıma geliyor.
Okula geldiğimde bahçeye girdim fısıldaşmalar başlamıştı bile duyabildiğim kadarıyla yine kazayla ilgiliydi boşvererek sınıfa çıktım ders daha başlamamıştı cam kenarına sıranın en sonuna oturdum zaten sıralar tekliydi bu yüzden kimseyi çekmeme ve konuşmama gerek kalmıyordu.
★★★★★★★
Okul bittiğinde ara sokaklardan geçerek eve geldim kapı açıktı hızla çantamdan bıçakları çıkardım baktığımda annemin o güzel gözlerinin ışığı sönmüştü ama hala gülüyordu babama baktığımdaysa gözleri kapanmıştı bağımsızca gözlerimden yaşlar akmaya başladı koşarak annemin yanına gittim annem elini yanağıma koyup "benim sözümü kesme tamam mı annecim?" gülümseyip kafamı 'tamam' anlamında salladım "sen çoğu kişiden özelsin ne olduğunu sana anlatcaklar birazdan gelirler" arkama kaydı gözü "gelmişler bile" dedi sonra yeniden bana döndü "güçlü olduğunu biliyorum sakın ağlama söz ver bakalım bana" "söz" dediğim anda annemin başı dizlerine düştü yanağını okşayıp ayağı kalktım ellerimin tersiyle gözlerimi sildim ve arkamı döndüm benim yaşlarında siyah saçlı siyah gözlü bir çocuk yanında bizden büyük bir oğlan vardı "bir dakika" yukarı odama çıkıp büyük spor çantamı aldım içine kıyafetlerimin hepsini koydum en dibeyse iç çamaşırlarımı kemerimi belime takıp bıçakalarımdan bir kaç tanesini koydum diğer hepsini de çantama koydum derin nefes alarak aşağı indim "annemin son sözleri sizinle gitmem gerektiğiydi , öncelikle ben neden özelim ve nereye gidiceğiz?" kumral saçlı su mavisi gözlü olan çocuk "öncelikle ben Percy buda Nico sana neden özel olduğunu oraya gidince söyleyeceğiz ve son olarak 'melez kampına' gidiyoruz buraya daha fazla canavar gelmeden gidelim" "Leena" dedim tam çıkıyorduk ki karşımızda beş dev belirdi Percy bana geride kalmamı söyledi ama bu gidişle kaybedicektiler belimden bıçakları çıkarıp Nico'nun uğraştığı deve attım tam kafasına gelmişti sarı bir toz çıktı umursamadan diğer kalan iki deve de aynı şekilde bıçaklarımdan attım ikisi hayretle bana bakarken omuz silkip "boşuna mı iki yıl çalıştım neyse hadi gidelim artık" kafa sallayıp yürümeye başladılar bende onları takip etmeye biraz yürüdükten sonra bir ormana geldik ormanın derinliklerine kadar gelmiştik baktığımda büyük bir ağacın ve bir tabelanın olduğu yere geldik 'melez kampı' yazıyordu.Umarım ne olduğunu anlardım.
Umarım beğenmişsinizdir 520 kelime yazdım yanlışların varsa özür dilerim öncelikle,yanlışlarımı en kısa zamanda düzelteceğim okuduğunuz için teşekkürler...

Zeus'un Kızı -Nico Di Angelo-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin