Co Ci się przydarzy?

3K 149 176
                                    

Co Ci się przydarzy?

Baran - Neville oblał Cię ropą z czyrakobulwy (oczywiście niechcący) Ty się za to na niego obraziłaś i zakolegowałaś się bliżej z Blaisem

Byk - Ćwiczyłaś zaklęcia z Remusem w pustej sali. Pomyliłaś zaklęcia i zamiast wyczarować zaklęcie patronusa zamieniłaś swojego przyjaciela w świnię.

Bliźnięta - Harry oskarżył Cię o podanie mu amortencji,i że dlatego Cię pocałował. Nic takiego nie zrobiłaś.

Rak - Draco Malfoy i Panna będą wyzywać Cię od szlam, za to dasz Malfoyowi soczystego liścia w policzek.

Lew - Nic szczególnego...

Panna - z Fredem i Georgem chciałaś zrobić kawał Harremu. Chciałaś wmówić mu że dolałaś mu amortencji do napoju. Skończyło się na tym że Draco to wszystko słyszał w wyniku czego pobił Harrego.

Waga - Bellatrix (twoja przyjaciółka) rozkazała Ci zacząć chodzić z Malfoyem aby podtrzymać czystość krwi. Nie zgodziłaś się na co ona zareagowała okrutnie. Torturowała Cię zaklęciem Crucio, ale nie zrobiłaś nic złego tylko odmówiłaś. Nie chcesz mieć z nią nic wspólnego.

Skorpion - Jak Krum Cię pocałował to go odepchnęłaś. Później nie mogłaś się od niego uwolnić bo cały czas do Ciebie zagadywał. W końcu nie wytrzymałaś i powiedziałaś mu w twarz "SPIE***LAJ!"

Strzelec - Ron dla żartu wlał Ci amortencję  do napoju. Skończyło się tym że wypiła go McGonagall

Koziorożec - przegrałaś zakład z Hermioną. Twoją karą było... umyć Snape'owi włosy...

Wodnik - ugryzł Cię wilkołak...

Ryby -  chciałaś zemścić się na pewnej osobie. Wypiłaś eliksir wielosokowy i zamieniłaś się w nią żeby zrobić jakąś głupią rzecz, żeby ją wyśmiali. Później wszystko wyszło na jaw i dostałaś szlaban na miesiąc.

Teraz nie losuję odpowiedzi tylko dostosowuje je do wcześniejszych.

Harry Potter - ZODIAKI ^^Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz