Ok ... Deci mama iar a inceput sa tipe la mine .. Aseara m-am certat rau cu ea .. nu mai suport ... m-am saturat... toti tipa la mine . Ma simt ca ultimul rahat ... Aseara nush cum a ajuns vorba de liceu si a zis mama ca vine cu mn in prima zi de liceu . Si eu i-am zis ca nu e nevoie .. Apoi s-a suparat si a zis ca eu nu stiu cat a plans ea ca nu a putut sa mearga la fratemiu in prma zi de liceu *fratemiu acum a trecut la facultate* . Eu nu mi-am dat seama ca inseamna asa mult pt ea pt ca la concursurile mele nu vine mai deloc si cand vine ma descurajeaza ....Apoi mi-a zis ca din momentul ala nu-i mai pasa de mine si s-a culcat . Iar eu am plans toata noaptea . Si la un momendat ii zisesem ca am ajuns la concluzia ca mai bine nu ma nasteam .. Apoi ea a zis ca poate era mai bine.. Si mi-a zis ca eu nu stiu cata bataie si-a luat de la "tata" ca m-a nascut... Si eu de unde pula mea sa stiu ca vrei sa vii cu mn la liceu daca nici o data nu vorbesti cu mine . Si cand vorbim ne certam ? ... Ea nu isi da seama ca mai am putin si intru iar in despresie ... Si imi tot zice ca se vede ca nu imi pasa de ea .. si mereu ma intreaba ca daca ea moare noi ce facem.... si cand ii zic ca singurii care mai vorbesc cu mine sunt prietenii cu care ies afara imi zice "Atunci nu te mai las afara."
CITEȘTI
My depresive story...
RandomEste vorba despre viata unei fete.... ca sa aflati mai mult va rog sa cititi povestea ❤va fii din ce in ce mai interesant din capitol in capitol...