DANS OKULU'NDA İLK GÜN

36 3 0
                                    

MEDİA-HANDE :)

Babamla atışmaya devam etmek istemiyordum.Ama o okula gitmeyi gerçekten çok istiyordum.

''Ya babam,canım babacım,babaların bir tanesi,BABAM!LÜTFEN BAK CİDDİYİM 1 SAAT OLMUŞ.''

''Hmm,bilmem.1 saat öyle mi?''

''Hıı hıı 1 saat.Madem kabul etmiyorsun.Arkadaşımın yanında yaşaşayım onu hiç kabul etmezsin.''

''Aman bıktım ya...Tamam.'

''Ne?İzin veriyor musun yani?Babaaammmmm!''Yanağından öptüm.

''İzin veriyorum.Ne zaman gideceksin?Anlat şu okulu...''

Zaten yaz tatilindeyiz.Bittikten sonra üniversite...Yeni başlayacak.YARIN!

''Baba,şimdi okul yatılı...''

''Nah!Dans Okulu bu yatılı olur mu hiç?''

''Uf baba olur.''

''Babaya uf deme,vazgeçerim bak.''

''Tamam babam sen iste yeeter.''Dedim yayılarak.

''Şimdi yılda 300 TL.Bu konuda yeteneğim olduğunu biliyorsun.Annemden almışım.Okul yatılı işte...Öyle...Yarın başlıyor.''

''Yarın mı?O zaman seninle bugün güzel vakit geçirelim tamam mı?''

''Tamam babam.''

Üzerim zaten hazırdı.Gittik muhallebi yedik.Boğazı seyrettik.Lunaparka gittik,pamuk şeker,kağıt elma yedik.Çocuk gibi...Babamı çok seviyorum.Annem vefat ettikten sonra bana tek yoldaş o oldu...Ve ondan ayrılacağım.Ama onun iyiliği için.Ciddi yetenekliyim çünkü...Eve geldik.Yorulduk gerçekten de...Özellikle o kamikaze...O  NE YAA!Kötüydü...Onun haricinde herşey çok süperdi...

Yemeğimizi dışarıda yemiştik.Tokuz yani.Saat 11 olmuş babamla sinema seyrettik biraz saat 12 oldu.İzlerken babam uyuyakalmış.Üzerini örttüm ve odama gittim yinede içim el vermiyor babamı orada bırakmaya...Ama kaldıramam ya...Koltuğa düzgün bir şekilde yatırdım öyle gittim.Uyudum.

..............

Çok erken uyanmışım.Heyecan tabi...Saat 7.Babam yeni odaya girdi,biraz güldük.Tesadüf diye...Gittim duşumu aldım.Aynaya baktım.

''Başaracaksın.Sakın kendini ezdirme.''

Üzerimi giyindim ve üzerime ne giydiğimi merak edenlere üzerime açık yavruağzı renginde bir salaş tişört giydim altına da beyaz-lacivert-açık pembe-lacivert-mavi-sarı çizgileri olan bir mini etek giydim.Fazla mini giymem tabiki...Ayakkabı olarak da sarı-pembe renkli bileğinden bantlı topuklu ayakkabı giydim,saçlarımı at kuyruğu yaptım.Uğraşasım gelmedi(linkini veriyorum merak edenlere : http://www.karenot.com/wp-content/uploads/2015/04/2015-Yazl%C4%B1k-K%C4%B1yafet-Kombinleri1.jpg )

Babamla dışarıda güzel bir kahvaltı yaptık.Dışarda yaptık.Çünkü onu 3 ay göremeyeceğim.Arabaya bindik ve okulun yolunu tuttuk.Kayıt işlemini telefondan halletmiş babam galiba...

''Baba.''

''Hı?''

''Seni çok özleyeceğim biliyor musun?''

''Biliyorum.''Dedi ve tekrar güldük.Böyle gülüşürken okula geldik.Oha kocaman!Birsürü kişi var.Herkes dışarıda...Dans eden kişileri görünce direk çıkmaya çalıştım.Sonra babam bana:

''Zaten beni hemen unut.''

''Ya baba.''Dedim ve boynuna sarıldım.Arabadan çıktım.Yüzümü babama döndüm el salladım ve gitti.Tam önüme döndüm,ki tam önümde bir tane çocuk duruyor.Zaten ikimiz de şokta kaldık.Koşuyor muydu artık nasıl denk geldiyse...?

''Salak mısın!?''

''Lan koşuyordum ondan oldu görmedim seni.Sen niye ters ters gidiyorsun hem!?''

''Allah Allah konuşana bak!İnsan önce bir özür diler be!''

''Sanane,dilerim dilemem.''

Sonra koşarak karşı tarafa gitti.Özür dilemedi salak ya!!

''Salak!!!''

Koşarken önüne döndü ve :

''Böğürme yalnız.''

Tam bir söz daha diyecektim kolumdan birisi tuttu,arkama dönmemle hayatımın kabusu olan,beni ezerek sadistliğini tazelemiş Alara'yı gördüm!Bu o!

''Merhaba tatlıım!Bende buradayım.Özledin mi?''

''Sen...!''

''Evet,ben!Seni çok özledim.''Dedi ve bana tuhaf şekilde sarıldı.Hemen bıraktım.

BURAK'IN AĞZINDAN

Ya bu kız Alara'yı nereden tanıyor ki?Düşünürken yanımdaki kankalardan biri (Eren) :

''Oğlum,bu kız kimse artık Alara'yla kardeş falan mı?''

''Yok artık,değildir değil mi?Aman,zaten kendisi bana takmış,kardeşi de takmasın.''

''Ama kız güzelmiş.''

''Konunun kızla ne alakası var?''

Okuyucularım,biliyorum bölüm kısa oldu biraz ama çok uzun olunca da sıkıyor.O yüzden diğer kitaplarıma da bakmayı unutmayın :)



UYUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin