Vanlig dag, jag sätter mig vid datorn öppnar Skype och ringer Nea.
"Hunieeeeeeeeee!!!!!" Ropar jag.
"Bishhh, sluta skrika.
"Jag vet att du älskar mig HUNIEEEEEEE!"
"Sant men due e IRRITERANDE, kom igen logga in någon gång"
"Du, Aron har inte varit inne på typ 4 månader, ska jag göra slut." Aron var min"man" på MSP och vi hade 2 "barn" aja tillbaka till samtalet.
"Gör det, asså han e bara tråkig, om han aldrig är inne så är det igen idé. Desutom han är FUUUUL!" Säger Nea och börjar gapskratta.
"Jaha, jag har gjort slut nu, vad ska jag göra?"
"Gå till stranden, det finns många killar här"
"Asså det ända stället du pratar om killar är online, tänk om detta var IRL du skulle Ba: FUL, FUL, FUL, FUL, FUL, FUUUUUUUUL!!!" Nu börjar jag garva när jag hör Nea skratta sarkastiskt och irriterat."
"Haha... Bara för att du tittar på varenda kille som går förbi, buuuuurn!!" Vi båda skrattar retsamt men båda vet att det bara är på skoj.
"Ohhhhh han va snygg!"
"Vem? Felix elr någon annan?"
"Sammieboy elr något"
"Fråga da!!"
Jag öppnar han profil och ser att han inte är singel, Jag frågar ändå för att han har inte skrivit något som typ "Älskar min FV"
"Jag e en riktigt player, han har en FV men inte skrivit om henne i profilen, så jag tar fritt fram, jag börjar chatta med honom, han har svarat!"
"Vad skrev han?"
"Det du" säger jag med en mystisk ton och peddoler bakom skärmen.///////////
Tack för att ni läste, nästa kapitel kommer När denna får 10 läsningar och 5 kommentarer och 2 röstningar!! *EVILE FACE* *EVIL LAUGHT*MVH DYLAN OBRIENS DOTTER