Duyuru-Ara

46 10 4
                                    

Merhabalar, bütün kapak meraklıları.
Bildiğiniz kadarıyla okullar açılıyor, iki haftadan az gün kalmış bulunmakta ve herkeste olduğu gibi bende de bir stres var.
Ortaokul 8. sınıftayım, ve bu sene TEOG sınavı var. Her öğrenci gibi psikolojik olarak çöküyorum. Hem ders  çalışmam, hem de kapak yapmam bir işe yaramaz bana göre. Kapak yapsam çalıştığım dersin bir faydası olmaz, ders çalışsam yaptığım kapağın...
Bir süre, en azından 3-4 ay olmamayı DÜŞÜNÜYORUM. Fazla sözümde ve planlarımda duran biri değilim. Bu ara size uzun gelmesin, aralarda istisna olarak her hafta 3 istek almayı düşünüyorum. Ki bu bana göre çok bile. Sizin anlayış göstereceğinize de inanıyorum.
Ve okul bana göre çok değerli, bu yüzden uzun bir ara vermeyi düşünüyorum.
Ancak bu aranın sebebi sadece bu değil..
Ben, kapak yapımına yaklaşık 1-1.5 ay önce başladım. Gayet acemiydim, ama geliştim.
Başlarda 15-20 en düşük 10 olan vote sayısı, neden 5-3 arası oldu?
Yaptığım kapakları günden güne iyileşiyor sanıyorken, düşüyor mu?
Yoksa kapaklarım güzel, ama hakettiğim emeği mi alamıyorum?
Bakın, egolu bir insan değilim, ama kapaklarımın BAZILARININ güzel olduğunu düşünüyorum. Gerçekten, eleştiriye açığım. Beğenmeyenler ve eksiklerimi görenler lütfen yazsın. Bu gerçekten işime yarar.
Sizin anlayışlı kişiler olduğunuzu çok iyi biliyorum. Siz dediğim, kitabımı SÜREKLİ bir şekilde takip eden gerçek okuyucular. Ki bunlar 5'ten fazla değil.
Trip falan atmıyorum, öyle bir imaj gösterdiğimi farz etmeyiniz lütfen. Sadece, ben duygulaeımı bu şekilde yönetiyorum.
Bakın, gerçekten eleştiriyi seven biriyim. Bu bölümün yorumuna, kötü iyi istediğiniz eleştiriyi yapın. Rica ediyorum, yapın.
Sizi seviyorum, gerçek okuyucularım!
Bu ara, bizi ayırmayacak. Buna da söz veriyorum.
İyi günler, iyi bayramlar, iyi dersler dilerim....
-Hazal <3

Book Covers -İSTEĞE KAPALI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin