Preview capitolul I

4.6K 373 87
                                    

- Incetati! Amandoi! tip exasperata.

Faptul ca m-au ascultat si acum ma privesc uimiti, imi da un plus de curaj. Trag adanc aer in piept si ma pregatesc de confruntare.

Cei doi frati ai mei asteapta furiosi sa incep sa vorbesc.

- Decizia nu va apartine! Nici voua, nici parintilor nostrii! spun calma, dar pe un ton cat se poate de hotarat.

Aiden da sa spuna ceva, dar ridic un deget avertizandu-l ca nu am terminat. Pufneste nemultumit, dar ramane tacut.
Ma mira faptul ca Andy inca nu spune nimic. E furios, dar momentan se rezuma la a ma privi incruntat, butonand din cand in cand telefonul.

- Deocamdata este vorba doar de un interviu, dar daca voi fi acceptata, am de gand sa nu ratez ocazia. Am douazeci si unu de ani! Pot lua si singura decizii! ma ales cele in legatura cu viata mea!

- Dar, Sara ... incearca Aiden sa intervina din nou.

- Nici un dar, Aiden! i-o tai din nou. Vreau sa fac asta si daca pentru a reusi pe propriile merite, inseamna sa a mut la New York, atunci asa va fi! M-am saturat sa fiu vazuta si tratata numai ca "mezina Anderson". Nimeni nu ma angajeaza pentru ceea ce stiu sa fac, ci  numai pentru numele pe care il port. Si m-am saturat!

Respir pecipitat, pentru ca am fost atat de pornita sa spun tot ce ma deranjeaza incat am uitat ca mai am nevoie si de aer.

Ma asez pe fotoliul cel mai apropiat, incercand sa pastrez o mina calma si hotarata.

Cei doi frati, din cale afara de protectori, ma privesc furiosi si uimiti in acelasi timp. Pot sa jur ca scot fum pe urechi, dar citesc si o oarecare mandrie in ochii lor.

Aiden incearca de cateva ori sa spuna ceva, dar se razgandeste, iar Andy pare un vulcan gata sa erupa.
Tensiunea este mare si, cred ca toti trei ne temem sa mai spunem ceva in momentul asta. Teama de a transforma discutia intr-o cearta este vizibila pe fetele noastre.
Niciunul nu mai scoate un cuvant si linistea apasatoare, pare doar cea dinaintea furtunii.
Sunetul produs de usa de la intrare ne face sa tresarim si ne indreptam privirile catre noul venit, dar fiecare are o reactie diferita.
Daca fratii mei zambesc mustacind, exasperarea de pe fata mea atinge apogeul.
Trebuia sa ma astept la asta. Cum ei nu reuseau sa ma convinga, au apelat la singura persoana ce ar avea o mica sansa sa o faca : Lucas.

Oare ei stiu ce s-a intamplat intre noi?
Nu cred. Daca ar avea cea mai mica banuiala, Lucas nu ar mai fi intreg si cu atat mai putin ar apela la el ca sa ma convinga sa renunt.

Nu spune nimic. Doar ma priveste patrunzator cu buzele stranse, atragandu-mi atentia asupra gurii sale.

Simt cum mi se preling picaturi de transpirație pe spate. Imi amintesc gustul buzelor lui lipite de ale mele si simt ca ma sufoc, dar nu las sa se vada nimic.

Andy se ridica si ii face semn lui Aiden sa faca acelasi lucru. Ambii dau mana cu Lucas si se retrag, lasandu-ma, la propriu, cu gura cascata.

Mersul agale, de pradator, al lui Lucas ma face sa sar din fotoliu, sperand din tot sufletul ca statul in picioare sa ma scada din avantajul lui de dominator si in acelasi sa imi aduca o doza de curaj in fata privirii sale incruntate.

Desi ne cunoastem de copii, intotdeauna m-am simtit intimidata in prezenta lui, iar dupa ce s-a intamplat in urma cu doua saptamani, l-am evitat cat am putut de mult.

Lucas continua sa se apropie de mine, fara sa spuna nimic, iar eu fac cativa pasi in spate, pana ajung lipita de semineu.

Un zambet arogant si enigmatic apare un coltul gurii sale si ma face sa inghit in sec.

Nu mai am unde sa fug si daca se mai apropie de mine, ma tem ca picioarele imi vor ceda.
Si nu numai ...

Ajuns in fata mea, dominandu-ma cu statura de un metru nouazeci si corpul bine lucrat, se lipeste de mine si imi mangaie usor obrazul.

Simt cum inima mi-o ia la galop si deschid gura sa spun ceva, dar ma opreste, punand un deget peste buzele mele. Se apleaca usor spre mine si parfumul amestecat cu mirosul lui ma ameteste si imi dau capul pe spate in semn de capitulare.
Ma saruta usor pe gat apoi imi sopteste la ureche :

- Iubito, crezi ca, daca pleci la New York, vei reusi sa scapi de mine? Esti a mea, Sara!

Nota: Bine v-am regasit! Imi cer iertare ca am întârziat atat si pentru ca nu este un capitol intreg, dar voi reveni cat mai repede cu completarea. ❤❤❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata de vis - Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum