Phoebe
Seděla jsem v malém pokojíku se dvěmi postelemi a navlíkala si černé síťkované punčochy. Oblékla jsem si černá tanga a zapla krajkovou podprsenku.
Do místnosti přišla Laila."Sakra holka, z tebe se postaví každýmu, kdo kolem nás projede." Smála se a malovala si své plné rty rtěnkou.
S úsměvem jsem obrátila oči v sloup a nasoukala se do úzké, červené sukně, která mi byla sotva po zadek. K tomu jsem si vzala přilehlý černý krop top s celkem hlubokým výstřihem, který mi končil kousíček nad pupíkem, takže mi byl vidět stříbrný piercing.
Zbožňovala jsem piercingy, měla jsem jeden v pupíku, jeden v nose - oblouček v místě uprostřed nosních dírek - a nakonec na jazyku. A samozřejmě náušnice.
Rty jsem si natřela na rudo, na oční víčka si napatlala linky, na řasy řasenku a zvíraznila je tmavšími stíny.
Vlasy jsem si rozčesala, ale moc je neřešila. Bylo už kolem půl jedenácté večer, vzala jsem si svůj chlupatý svetr, ale tak, aby nezakrýval části mého těla, který mi přinesou prachy. Obula jsem se do černých bot na sakra vysokých jehlách a vešla do malé chodbičky.
"Můžeme, kočko?" Zeptala jsem se Laily, která se ještě fintila v zrcadle.
"Jasně," mrkla na mě a táhla mě ze dveří, na naše obvyklé místo. Sešly jsme úzké schůdky a stouply si k silnici.
Přesně tak, je mi dvacet a už jsem - jsme kurvy. A proč taky ne? Co jinýho nám zbývá?
Lailu vykopli rodiče z baráku a ona to dotáhla sem.
Moji umřeli, nenachali mi prachy a já bych bez Laily nepřežila...
Jak jsem tak přemýšlela, snažila se vypadat sexy opřená o zeď u baráku a totálně nevnímala okolí, nevšimla jsem si, že u nás zastavilo auto... Ale co to? Dost luxusní auto...
Nicholas
Típl jsem mobil a hodil ho na sedačku spolujezdce."Do prdele!" Zaklel jsem pro sebe a rozjel se uličkou. Rodina Kingových - má rodina - pořádá o víkendu sešlost, což znamená, že se sejde celá přihlouplá rodinka a stráví spolu ty dva zasraný dny.
Sevřel jsem volant tak pevně, až mi zbělaly klouby. Zlost se mnou cloumala.
Byl bych v pohodě, ale rodiče si kurva myslí, že mám nějakou děvku - přítelkyni - a žiju s ní pohodovej život, někde v New Yorku.
Po pravdě je mi tři a dvacet a žiju v New Orleans, místo v New Yourku. Rád hazarduju, protože vím, že když prohraju prachy, další buď vyhraju, nebo je dostanu jinak.
Holky měnim jako ponožky a ... No, co dodat, jsem typickej rebel a děvkař - mimo dosah rodičů...
Ti žijí v Miami, kam musím jet. Ale musím si přivést i svou 'přítelkyni'.
Gumy mého Porsche zakvílely, jak jsem dupl na brzdu na semaforu.
Prsty jsem nervózně ťukal do volantu a koukal kolem.
Prohrábl jsem si čokoládově hnědý vlasy. Kolem se potulovalo pár ožralů, nafrněný dámičky a... Děvky. Byly tři, dvě stály u kraje chodníku a kroutily bokama. Ta třetí jakoby byla v jiným světě. Byla hezká.
V měsíčním svitu jí zářily modrý oči a leskly se jí vlnitý blond vlasy.
Nakonec se probrala a odlepila se od baráku, o který se opírala.
To je ono...
Otevřel jsem okýnko u spolujezdce a s úsměvem na ní ukázal, ať nastoupí.
"Nastup si!" Houkl jsem na ní.
Chvilku váhala, ale nakonec si přisedla.
Zblízka byla mnohem krásnější. Začalo se mi dělat těsno v kalhotách.Vytasil jsem na ní svůj poloúsměv. Kousla se do rudých rtů. Musel jsem se rozjet, jinak nevím jak dlouho bych tam vydržel ještě jen tak sedět.
Phoebe
Seděla jsem vedle toho krasavce a usmívala se nad boulí, která se mu začala dělat v kalhotách."Já jsem Nicholas. Nicholas King." Začal se mi představovat. Ach, proč se všichni hned představují?!
"Já jsem... Olivia." Zamrkala jsem.
"Takže, Olivie. Jak se doopravdy jmenuješ?" Řekl trpělivě a díval se oknem na cestu.
"Jak jsi věděl že-" vykoktala jsem ze sebe v údivu. Musel se zasmát.
"Řekneš mi to, nebo ne?" Zvedl obočí, ale nezpouštěl oči ze silnice.
"Phoebe." Vydechla jsem nakonec.
"Dobře, Phoebe. Mám pro tebe prácičku. Je to za slušný prachy... Co takhle - padesát táců?" Nadhodil.
Spadla mi brada.
"Poslouchám." Dostala jsem ze sebe.
YOU ARE READING
Plan B
RomanceOn je z nehorázně bohaté rodiny... Ona donedávna žila na ulici... Jeho všichni obskakují... Ona se prodává, aby se uživila... Ale co se stane, když se setkají, jí se naskytne příležitost, která mu vše ulehčí...? Příběh plný vášně, lásky, rozkoše, al...