Capitolul 2

42 3 0
                                    

"Ce s-a întâmplat seara trecută? Nu putea să fi fost doar un coșmar Nu?
"Trebuie să nu mă mai gândesc la asta acum,maine am școală trebuie să dorm"

"Este o nouă zi,iar eu mă gândesc la ce s-a întâmplat seara trecută,n u îmi pot lua gândul, ce s-a întâmplat?"
Mergând îngândurat Derek nu se  uită la drum și este lovit din plin de  o mașină.
Șoferul se da jos,văzând-ul  pe adolescent pe jos sună la urgente.
După ce o ambulanță la luat pe Derek un polițist ajunge la locul faptei.

Politia
-Ce s-a întâmplat?"spune polițistul în timp ce il ridica pe șofer"
Șoferul
-Habar nu am,a apărut din senin
Politia
- Accidente de genul acesta nu se întâmplă pur si simplu.

Intre timp la spital

"Părinții lui Derek sunt in camera,doctorul intră si îi roagă sa părăsească camera,acestia ies plângând .
După un timp doctorul iese din camera lui Derek.
Părinții săi întreabă încă plângând dacă este bine.

-Nu o să vă mint,Derek în afara ori cărui pericol însă este în comă.
- Știți când se va trezi domnule doctor?
- Nu,nu știu acest lucru doamna nu putem decât spera să se trezească cât mai repede.

Dintr-o data totul se mișcă cu încetinitorul,iar Derek se ridică din pat.
"Ce se întâmplă? Mama? Tata?" Speriat începe să urle si sa plângă,dupa ce se descarcă dând cu pumni in zid intră în cameră acolo își vede corpul.
"Ce se întâmplă? Sunt cumva mort?"
Totul se întunecă în jurul său,întunericul este peste tot nimic altceva decât întuneric,Derek se uită în jur și de nicăieri apar doua uși,încet încep să se deschidă.
Întruna dintre uși se putea vedea o lumină albă plăcută iar în cealaltă ușa nu se putea vedea nimic din cauza fumului si a focului ce o acopereau.

Îintr-o fracțiune de secundă ceva îl apucă de mână și îl trage in interiorul uși întunecate din cauza fumului,cade în neant,când se trezește este în spital însă totul era în flăcări țipete agoninde se auzeau de peste tot, atunci din acele flăcări își face apariția el.
Părea a fi un înger însă era total diferit,c u o voce a cărui ecou răsună peste tot îmi spune

- Îți place? Într-o zi această va fi casa ta,creaturile ca tine nu au ce căuta în lumea oamenilor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Îți place? Într-o zi această va fi casa ta,creaturile ca tine nu au ce căuta în lumea oamenilor.

- Ce vrei sa spui cu asta? Ce sunt eu?

- Întreabatii părinți micuțule Derek,i inca nu ți-a sosit vremea dar noi te vom aștepta ori cât de mult ar dura.

- Ce vrei sa spui?" Atunci Derek se trezește brusc,se ridică din pat și privește spre ușă,cu teama apucă clanța,lund-uși inima în dinți deschide ușa totul părea normal,parintii săi vazanful au fugit spre el ,landul in brațe.
"Ce mama dracu s-a intamplat?"
În drum spre casă părinții săi îl întreabă în continuare dacă este bine si daca dorește ceva.
-Mama,Tata sunt bine,dar vreau să știu cât timp am dormit
-Derek scumpule ai fost în comă pentru aproape un an întreg,ne bucurăm atât de mult ca te-ai trezit si ca ești din nou cu noi.
- Si eu mă bucur
"Aproape un an? Cum de este posibil așa ceva și ce este si mai important cine si ce anume sunt eu?"

Băi eu sper sa va placa acest capitol 😂😂😂

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

La Miezul NopțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum