Girls like playboys

167 7 0
                                    

Přemýšleli jste někdy o tom, že holky v poslední době dávají přednost metrosexuálům, playboyům a dalším jiným, nějak načesaným klukům. Já sem nad tím přemýšlela, protože takový kluci snad už ani nejsou kluci, no ne snad. Vy možná sníte o takovém klukovi, ale on se radši stará o sebe koupí si věci na sebe a na tebe ani nepomyslí. Já takhle žít nechci, ale jako opuštěná stále nezadáná princezna taky ne. Možná to nedokážu rozdýchat, ale jednou se nejspíš taky zamiluju do playboy. Jenže to bych vám musela něco nejdřív říct, abych mohl začít popisovat můj skromný život z pohledu mého.

To jsem já

Na uvod bych chtěla říct, že je to jen smyšlený příběh, prolínající se realitou a nikdo tady nemá svoji osobu. 

Kdo já vlastně jsem? Takže můj život začal někdy před 17 lety někde, kdesi daleko v nějaký nemocnic. Jsem z Floridy, miluji surfování a pláž, ve škole si o m myslí, jaká jsem šprtka atd. Já na ně z vysoka kašlu, přeci život je hlavně o tom, aby si každý žil ten svůj a nezajímal se o ostaní. Každý den na sobě pracuji, chodím běhat, posiluji a držím dietu, abych byla na vlnách vždy neodolatelná, bouhžel i to mi je na nic, protože máme soukromou pláž u domu a nikde jinde mě rodiče surfovat nenechají. Jsem typická blondýná, ale né vymaštěná, jsem tak normálně chytrá. Moji nej kámošky chodí semnou do třídy, jsou to fajn holky, který to s klukama prostě umí. Tina je brunetka, není moc chytrá, ale má takový přehled, co se kde děje,že to snad není možný, no a Rony tý je škola šumák, ale má úžasnýho kluka surfaře. Rony je taky bruneta. Všechny rády surfujeme a to je hlavní. Holky u mě trávý někdy víkendy, to je vždycky sranda. No a moje jméno je Bella.

Girls like playboysKde žijí příběhy. Začni objevovat