KÜNYE

45 2 2
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR :) İLK OLARAK SİZLERE KURALLARDAN BAHSEDECEĞİM.  

⚫İSTEKLER SADECE MESAJ BÖLÜMÜNDEN ALINACAKTIR!

⚫BANADA KAPAK YAPAR MISIN? GİBİ MESAJLAR DİREK SİLİNECEKTİR!⚫SADECE KENDİNİZ İÇİN KAPAK İSTEYEBİLİRSİNİZ!⚫KAPAĞINI TESLİM ALANLAR EN AZ 1 HAFTA KULLANMAK ZORUNDADIR! ⚫KAPAĞI KULLANANLAR AÇIKLAMA BÖLÜMÜNÜNE ''BY COVERS DAİSY'' YAZMAK ZORUNDADIR! ⚫KAPAĞI NE ZAMAN KULLANACAĞINIZI BANA BELİRTMEK ZORUNDASINIZ Kİ BENDE O GÜNDE/SAATTE KULLANILIYOR MU KULLANLMIYOR MU BAKABİLEYİM.⚫KAPAKTA KENDİ LOGOM OLACAKTIR. KAPAĞI ÇALMAK/ALMAK GİBİ BİR SUÇ İŞLERSENİZ SUÇ OLARAK SAYILIACAKTIR VE GEREĞİ YAPILACAKTIR.⚫KAPAĞI YAZAR DIŞINDA KULLANMAK YASAKTIR. GÖRÜLDÜĞÜ TAKTİRDE GEREĞİ YAPILACAKTIR.⚫YAYIMLANMAMIŞ KİTAPLARA KAPAK YAPIYORUM FAKAT YAYIMLAYACAĞINIZ ZAMANI BANA BİLDİRMEK ZORUNDASINIZ. ⚫KİTABI YAYIMLANMIŞ OLAN KİŞİLER LİNK ATMAK ZORUNDADIR.

EVET KURALLAR BU KADAR ^^ GEÇELİM KÜNYEMİZE ( * ) YERLER ZORUNLU BİLGİLERDİR!

*KİTAP ADI : 

*YAZAR ADI :

*LİNK : 

KARAKTERLER : 

KAPATA OLMASINI İSTEDĞİNİZ RESİM/SEMBOL GİBİ ŞEYLER : 

DARK/LİGHT :

SÖZ : 

EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ HERHANGİ BİR ŞEYİ DE EKLEYEBİLİRSİNİZ. KAPAĞINIZI HAZIRLAMAYA BAŞLADIĞIMDADA BİTİRDİĞİMDEDE SİZE MESAJ ATACAĞIM. KAPAĞIN ORJİNAL HALİ MESAJ YOLUYLA İLETİLECEKTİR. 

BOOK COVERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin