Popülerlik Savaşı

3.2K 89 23
                                    

California, Beverly Hills Lisesi, 2010.

  Boynum eğik bir şekilde okula giriş yaptığımda utanmamın sebebinin geçen sene aldığım pantolonumun paçalarının dar gelmesinin sonucunda onu şort haline getirmiş olmam olabilirdi. Diğer yandan iç çamaşırlarıma kadar hissettiğim soğukluk beni sinirlendirmişti. Soğukluk daha da artarken kulağıma gelen kahkahalara aldırış etmemeye çalıştım. Bu senenin diğer iki seneden daha farklı geçeceğine inanmak tam olarak saçmalıktı.

Bana yapılan bu şeyde tam bir saçmalıktı.

Hızla hemen dolabımın yanında olan kızlar tuvaletine girdim. Kaderime bilmem kaçınca kez daha lanet ettikten sonra tuvaletten çıkmak için bir adım atmışken karşımda bir Faye Neson beklemiyordum. Bana attığı tiksinç bakışının ardından makyaj çantası diye tahmin ettiğim çantadan kırmızı rujunu çıkardı ve özenle dudaklarına bocaladı. Ve ben o sırada bir kez daha onun ne kadar havalı olduğunu fark ettim. O akıllıydı, güzeldi. En önemlisi de; seksiydi.

‘’Neye bakıyorsun öyle?’’ Faye’nin sesiyle kendime geldim. Sesindeki ezikleyici tonu anlamamak için aptal olmak gerekirdi.

Yutkunarak ona baktım. Basit bir teoriydi aslında. Ezik kız, popüler kızdan korkuyordu.

Ezik olan bendim popüler olsan ise o.

Gelmiş geçmiş en acımasız kız.

Tuvaletten koşarak çıktım. Çünkü o deli fahişeyle uğraşmak istemiyordum. Ah gerçekten. Biri neden yerde olduğumu söyleyebilir mi? Omzum delicesine ağarırken kafamı kaldırarak kime çarptığıma baktım.

Darren Moore mu? Cidden mi ya?

Beni uyarıp bir daha onun kaslı vücuduna çarpmamamı söylemesini beklerken o beni şaşırtarak elini uzattı. Elini uzattı! Darren Moore. Vay canına.

‘’Sen titriyorsun.’’ Beni süzerken ıslak olduğumu anlamış olmalıydı. Havalı çocukların olduğu bir grup sizin başınızdan aşağı buzluk kadar soğuk olan bir içecek döktüğünde onlara teşekkür etmezsiniz. Karşımdaki dünya yakışıklısı çocukta o ‘’havalı’’ grubun içinde olduğunu sayarsak beni ıslak görmesine şaşırması pekte gerçekçi sayılmazdı.

Çünkü o Darren Moore.

Okulun en popüler çocuğu.

En havalısı.

En yakışıklısı.

Herkesin hayranı olduğu çocuk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Popülerlik SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin