Part 7

14 1 1
                                    

*
Azi era cea mai calda zi de vara așa ca ne am hotărât sa mergem la Aqua Park ! Eu nu mai puteam de cald si am stat toată ziua in costum de baie ! La un moment dat îmi venise pofta de înghețată !

- Mama haide in mall sa îmi iau înghețată !
- Tocmai acolo ?
- Da !
- OK ; Michel tu Vino cu noi ; Vlad si Mara ramân aici !

Am ajuns in mall Michel era înfofolit in haine groase fiindcă el era mai friguros ! Mergem in zona cu mezeluri si înghețată ! Intr-o secunda mi-am luat înghețată , dar mama vrea sa facă un grătar !

- WOW ; câte tipuri de cârnați : cabanosi , afumati , țărănești , uite - uite unul + unul gratis ! Ufff ... e atât de greu sa m-a hotărăsc ! ( spune mama holbanduse la cârnați timp de o jumate de ora )
- Eh , haide mama alege unul , am înghețat de frig !
- STI ce ! Ai dreptate ; hai sa luam niște mici ! .... Woowwww , câte prețuri 11 lei ; 22 lei , 13 Lei ! Ufff ... Nu pot sa m-a hotărăsc ! ( după aproximativ o ora in care eu înghețasem de vie mama alege niște mici ) . Bun , acum haide sa luam ceafa de porc !
- Ufffff , Doamnee de ce trebuia eu sa m-a duc in mall !
După 15 minute timp in care mama se holba la carne alege niște muștar si 5 bucăți de ceafa de porc ! Nici nu mai aveam pofta de înghețată așa ca nu am mai luat-o ! Ajungem la casa de marcat unde era si acolo aer condiționat care te lua pe sus ! Mama primește un telefon !

- Aha , Aha , serios , OK , Paa !
- Ce e mama ?
- Tatal tău ! Haide sa ducem astea înapoi ca a luat tatăl tău deja tot ce trebuie pentru grătar !
- Ceee ? Adică am înghețat de frig pentru nimic ?
- Eee... Vezi mai bine purtai haine groase ca mine ! Zice Michel
- Tu taci ! Pana acum nu vorbisi !

Așa ca mergem la Mara si la Vlad !

*

- Vai .... Dar ce ai fetițo ? Zici ca ai fost băgata intr- un congelator si ai stat 2 ore !

        * Sarcastic face 😒😒

😡😡😡😡😡😡😡😡

Vacanta de vara Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum