In seara asta m-am gandit la tine. Mirosul tau de liliac inca imi incearca simturile in unele momente de slabiciune, presupun ca ai fost prea putin ca sa ma pot satura. Frazele tale sunt tiparite frumos pe biletele albe, le-am asezat intr-o ordine dezordonata si le recitesc in momente de slabiciune. Gandurile curate le-am pus intr-un borcan pe care l-am asezat pe noptiera, el inca imi lumineaza noptile si ma ajuta sa dorm. Visele tale le-am pus langa ale mele si crede-ma ca le conturez in fiecare noapte, atat de mult mi-au placut. Mi-am incalcat aproape toate promisiunile fata de tine, mai putin una. Intelegerea noastra tacuta e inca in mintea mea, promisiunea nefacuta e inca neincalcata, asta deoarece timpul nu a trecut destul. Sper sa nu te dezamagesc.
Mi-am promis ca asta e ultima tigara, problemele de sanatate ma tintuiesc intr-un cerc vicios al tristetii si totodata al agoniei dusa pana la extaz. Zanele mele protectoare, nelipsitele mele prietene, susotesc in fiecare seara in incercarea deluzorie de a-mi schimba perceptia.
Te sting usor intr-o scrumiera veche, in noaptea asta te-am facut promisiune iar tot in noaptea asta voi incepe sa te respect, esti primul meu punct de sprijin.
Colorez cu ganduri fiecare clipa trecatoare. Clipa de fericire, de tristete, clipa de siguratate, de agonie, de resemnare, clipa de viata. Scriu cu ganduri in cartea timpului ce va veni si incerc sa urmez cu strictete fiecare capitol, finalul meu e unul fericit. Asez condei, plantez samanta, cresc un gand frumos si adorm in pace.
YOU ARE READING
Ganduri de miez de noapte
Short StoryDoar ganduri razlete. Ideea totului cuprinde fraze, iar frazele pot cuprinde o sumedenie de intelesuri. E uimitor cat de intens poate lucra imaginatia.