Новия грат

11 1 5
                                    

-Казвам се Данте Кейт и искам да разкажа моят история .
-Бях роден в Лондом и се радвах на всичко което имах семейство,приятели,вещи и други неща. Отраснах там и се запознах с много хора .
Когато навърших 16 години баща ми се разболя и слет месец почина ,бях съкрошен поради това че той беше винаги до мен и ме поткряпяше за всичко .
Мина още една година почнах да се забърквам с лоши хора и така започна всичко .
Почнах да пушада кръда и на мамя малко слет това се оказвах във полицията и когато навърших 18 години със майка ми се преместихме в най-неочакваното място,България. Отново разбрах че ще изгубя всичко хубаво тук.
Когато дойдо всички ме гледаха страмно и не разбирах какво говорят тогава казах на майка ми
-Мамо защо решихме да се преместим тук ,но тя разочарована от нещата който бях извършил в Лондом не ми отговори и каза само;
-Ако живота ти даде шанс за ново начало не го губи.
Това бяха думите който запомних и до днес .
Слет време ме записа на училище и се радвах когато разбрах че хората тук говордойда.час на англиски и реших че ще ми е приятно,но сгреших.
Слет седмица когато влезнах в училище госпожата ме претстави на съочениците ни на език който не разбирах .
Малко слет това ми обесни да седна на чина си ,така и не забравих този момент ,докато вървях на там видях най-красивото момиче което бях виждъл и се влюбих от пръв поглед.
Седях до момче на име Алекс той се оказа добър но и доста равнив приятел .
Минаха седмици почнах да се преспосубявам към обстановката и вече говорих бългърски но не толкова добре. Един ден слет часовоте дойде Алекс и ми каза ;
-Хей брато искаш ли да дойдеш на едно парти.
Във този момент се замислих ,ако това е начина да се запозная с повече хора съм сагласен и мо отговорих , да бротле ще дойда.
Когато стигнахме се оказа че не някой а онова момиче е организирала партито ,малко слет това Алекс ме запозна с неговите приятели ,оказаха се много приятни хора бяха забавни както и малко откачени на моменти .
Помолих Алекс да ми каже от къде да си взема бира тпй ми каза да утида до втория етаж.
Слет като се качих си налях чаша и тръгнах слет това чаша пунш се разля върхо мен и едно момиче тръгна да пада аз пуснах бирата и я фанах .
-Благодаря ти ,ми каза тя слет като се изправи видях че това е номичето от първия ден , тя се извини че е разляла пунш по мен и поиска да ми помогне да махнем петното.Каза ми ;
-Моляте ще си свълиш ли блузата за да мога да я изпера, аз казах че няма нужда но тя настоя и накрая и я дадох ,слет това седнахме нантерасата да си поговорим и се упознахме от части казваше се Джени .
Разпитваше ме какво е било в Лондом ,казваше че това бил любимия и грат слет това ми разказа че винаги искала да посети Ниагарски водопат.
Слет това се пребрах и заспах.
На сутринта тя ми даде блузата и чак когато се прибрах намерих залепено листче си номер тампишеше обадимисе Джани.
Най-сетне зивота ми се усмихна.😃

Благодаря че прочетохте първта част от моята книга очаквайте следващата скоро.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 New end: Първа ЧастWhere stories live. Discover now