pagi itu.. mesej masuk dlm phone jin... aq bangun nak check la sape yang hntr.. jantung aq berdegup kencang sbb mesej tu dri eunji.. yea eunji.. yang pernah digossipkan dengan jin 2 bulan yang lepas sblm kitaorg kahwin..
Y/N: kenapa eunji contact jin? diorg tkde pape rite? but.. erm atas urusan kerja kut..
*someone keluar dari tandas*
Y/N: *pura-pura tidur*
KSJ: jagi~ bangun.. dah pagi ni.. kejap lagi oppa nak kuar..
Y/N: oppa nak pergi mana?
KSJ: nk pergi jmpe kawan skjp.. y/n jangan risau ok?
Y/N: siapa kawan oppa?
KSJ: *terdiam*
Y/N: siapa oppa?
KSJ: kumpulan apink?
Y/N: *mengeluh* ok oppa.. jgn balik lmbt ok?
KSJ: sorry takleh janji *mencium dahi y/n*
Y/N: dae~
KSJ: dh bgun mndi..
Y/N: dae..
*selepas beberapa bulan*
perangai jin betul betul dah berubah sejak sebulan lps.. masa apink dtg dorm bts.. jin lain... dia nmpk lain sgt.. sgt lain.. dulu dia keluar mesti bgitau.. tapi kali ini bangun bangun je dh takde.. balik 2-3 pagi.. dia buat mcm aq tak wujud dpn mata dia.. dh dkt 10 bulan kitaorg kahwin.. tapi takde apa apa hasil (anak) ((NAIS))
KSJ: y/n.. kita pindah rumah yea
Y/N: eh knape? ala.. nnti kalau ddk umah sndiri takde member nak borak
KSJ: ikut je la *tinggikan suara*
Y/N: o-okay dulu dia tk prnh tinggikan suara, tpi skrg dh mcm habit dia dh..
*selepas pindah rumah baru*
Y/N: erm.. bosannya.. baik aq kemas dapur sikit...
masa tengah kemas dapur tiba-tiba
*bunyi pintu dibuka*
Y/N: eh oppa! ... OP- *kain yang pgg terjatuh* a-apa ni.. knape jin dtg bwk balik eunji... apa ni... ke-kenapa.. o-oppa
KSJ: apa?! kau tk nmpk ke apa aq tgh buat ni?! *smbil cuddle eunji* ((tabah))
Eunji: tah semak la kau.... shuh shuh.. pergi kemas apa yang ptut kau kan bibik... hahahahah ((meninggal please))
KSJ: hahahahahahaahahahahahaha....
Y/N: *lari naik ats, tutp pintu bilik dan duduk memeluk lutut* apa ni? knape jin sanggp buat aq mcmni? apa salah aq? knape *air mata turun bagaikan airterjun* ((sabar))
ttbe....
.......................................................................................................................
P/S: WELL ERM.. SEDIHNYA CITER AQ HAHAHAH... KNPA YEA JIN KNAPE? K AH GERAK LU PAPE ROGER~ XOXO ((kau memang pangai-author2))
YOU ARE READING
[H] BTS X ARMY (JIN FF)
FanfictionPENYESALAN SBB BERSAMA DGN DIA ............................................................................................................. K AUTHOR BUAT CERITA BRU LGI, YEAY YEAY, AUTHOR MMG BAIK HATI