Luhan yurt odasında uzanırken kapı aniden açılmıştı.Luhan kapıyı kilitlediğini düşünürken odaya çoktan uzun boylu birisi girmişti.Elindeki bavulları yere bırakırken geriye doğru esnedi.Vücudu yay gibi gerilirken Luhan yataktan kalkmış ve karşısındaki adamı izliyordu.Onu izlerken dudaklarının kenarı yukarı doğru kıvrılmıştı.Ayakları istemsizce adama doğru giderken, sonunda karşısındaki onu fark etmişti."Demek oda arkadaşım sensin.Fazla mı tatlısın ne?"
Adam gülerken Luhan dibinde bitmişti.Adam da sanki Luhan'a inat ona yaklaşıyordu.Luhan gözlerini adamla buluşturunca içinin titrediğini hissetti, ama Luhan buna aldırış etmeyerek sırıtmaya devam etti.
"Dikkat et, fazla tatlılık başına bela açmasın.Bu arada ben Sehun, Oh Sehun."
@#*#*@*$*@*$&
Kyungsoo okula ait olan sitelerde yaşıyordu.Her binada 2 daire vardı ve Kyungsoo'nun kaldığı binadaki dairelerden bir tanesi boştu.Kyungsoo binanın sessizliğini seviyordu.İstediği zaman, istediği kadar gürültü çıkarabiliyordu.Hatta bazen sabah kalktığı ilk anda bağırarak şarkı söylemeye başlıyordu.Bu da binada birisi olsa rahatsız olurdu.Kyungsoo şu an o psikolojideydi.Yataktan kalktığında güzelce esneyip, yatağında zıplayarak şarkı söylemeye başladı.Şarkısına devam ederken yatağından inip bütün odalarını dolaşmaya başladı.En sonunda salona gelip kuvvetli bir şekilde bağıracakken kapısı çaldı.Kyungsoo koşarak kapıya gitti ve kapıyı açtı.Gördüğü kişi ile ağzı açık kalırken karşısındaki adam uykulu gözlerle ona bakıyordu.Kyungsoo tam ağzını açacakken adam eliyle sus işareti yaptı ve gitti.Kyungsoo adamın kim olduğunu merak ederken adam hemen karşısındaki daireye girip kapısını kapattı.Kyungsoo pörtlek olan gözlerini daha da pörtleterek kapıyı kapattı.
"Yoksa bu yeni öğretmen mi?Ah..hayır, olamaz.Tanrım, çok yakışıklı."
Son anda istemsizce bağırırken eliyle ağzını kapatıp adamın duymamış olmasını diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Is How A Teacher?
FanfictionKyungsoo -------------------- Yeni öğretmenler hmm..iyiymiş.Acaba kimler?Yakışıklılar mı?Bekarlar mı?Aish..Ne diyorum ben ayıp hep senin yüzünden piç Yeol. Luhan ------------------- Yeni öğretmenler?Hemde birisi yurtta kalıcakmış.Tanımasam bile yurt...