MERHABA!Ben Merinette...Liseye gidiyorum.Ben normal bir kız gibi görünmsem de benim bir sırrın var...Ben Paris'in süper kahramanıyım...Ben uğur böceği'yim!!!Ve bir de benim maskeli haline deli gibi aşık olan partnerim kara kedi var...Ama ne yazık ki ben onu değil, bizim sinifta olan ünlü Gabriel Agreste''nin oğlu Adrien'a aşığım...Ahh...Onu öyle çok seviyorum ki...Ama onun yanında doğru düzgün konuşamıyorum...Maalesef ki...Sürekli kekeliyor, garip garip hareketler yapıyorum...Of ya Off...Bana Adrien'a açılmam konusunda canım kankim Alya yardım ediyor...Ama ne yazık ki o da ise yaramıyor...
Her neyse, benim bir de tatlı mi tatlı bir ailem var.Babam ve annem pastanecilik yapıyor.Biz öyle gciniuoruz...Eyvah!!Okul saati gelmiş kankeytolar...Ben En iyisi okula gideyim...
Yazardan
Merinette hazırlanıp, okula doğru yola çıkar.Yolda Alya'yla karşılaşır...
-Ne oldu Alya niye eve dönüyorsun?
-Kızım bugün okullar tatil edilmiş.Haberin yok mu?
-Ya off...
-Ne oldu ki?Oh ne güzel eve git tatil yap işte...Miş gibi...Ben de uğur böceğiyle röportaj yapacağım...Ayy!!Bugün eyfel kulesinin orada!Gelmek ister misin?
-O bugün müydü yaa...Hımm...
-Ne dedin?
-Birşey yok merak etme...-Merinette o meşhur siritmasiyla sırıtır.-
-Neyse kizim ben eyfel kulesine gidiyorum.Röportajım biraz sonra....
-Merinette hemen dönüşmelisin.Alya'yı bekletme.Hadi saklan ve söyle...
Merinette Tikki'ye gülümseyip, bir ağacın arkasına geçti.
TİKKİ BENEKLER!!!
Dönüşüp eyfel kulesinin yanına yo-yo'suyla geldi...Alya oradaydı...
-MERHABA UĞUR BÖCEĞİ!!!!
-MERHABA...Iıı...Şeyy...Adınız neydi?
-Alya.Adım Alya...
-Tamam Alya...O zaman, tabii istersen röportaja başlayalım...
-Ayy çok teşekkür ederim uğur böceği !!
-Hadi başlayalım.
-İlk öncelikle bize kimliğiniz ile ilgili bir ipucu verebilir misiniz?
-Çok isterdim ama maalesef hayır.
-Partneriniz kara kedinin kimliğini biliyor musunuz?
-Hayır, Bilmiyorum...
-Peki o sizinkini biliyor mu?
-Hayır o da benim kimliğimi bilmiyor...
-Peki sizin kahramanlığınız bittiğinde kimliğinizi ogrenebilecek miyiz?
-Bunu ben de bilemiyorum maalesef...
-Anlıyorum...Peki çok merak edilen bir soru:Kara kedi ile aranızda bir şey var mi?
-Hahahaha!Ay güldürmeyin beni!Tabiki de yok!
-Birbirinizi seviyor musunuz?
-Açıkçası şunu söyleyeyim ki, kara kedi bana deli gibi aşık fakat ben onu sevmiyorum.Sevdiğim başka biri var...
-Bize sevdiğiniz şanslı erkeği söyler misiniz?
-Kesinlikle Hayır!.
-Peki ugur böceği hanım.Sizi çok sıktım...Bu kadar röportaj bence yeter...Görüşmek üzere!!!.
-Görüşürüz!!
Uğur böceği, yani Merinette, yoyosuyla evine girer.Kendini yorgun hissettiğinden, yatağına yayılıp, bir güzel uyur....
Evvvet canlar!!!İlk bölüm bu kadardı...Tam 10 wot e sonra yeni bölüm gelecek...
HOŞÇAKALIN KANKEYTOLAR!!
Herşey dahil 389 kelime...
YOU ARE READING
Bu AŞK Bizim
FanfictionBu kitapta Adrien ve Merinette'nin Aşkları Anlatılıyor Yanlız Dönustukleri zamanları Yazmyacağım... İyi Okumalar...