ŞİMDİ OKUDUĞUN celebrities ( artist and soccer players ) Preferences Fanfiction neymar, 1D , 5sos, zack efron , cristiano ronaldo, Ariana Grande and more #5secondsofsummer #celebreties #fcbbarcelona #onedirection #realmadrid your friend he get jealous of (soccer ) 94 3 0 elinareyson tarafından elinareyson tarafından Takip Et Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş An dein Profil posten Per E-Mail teilen Geschichte melden marcelo: neymar jr Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. dani alves: marc bartra Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. sergio ramos : pique Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. ctistiano ronaldo : james Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. bale : david de gea Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.