Chapter 1.

20 2 1
                                    

                        Capitolul 1.

                    « Noul prieten »

-Imi plac modele astea de masini. Desi Ford-ul nu e chiar preferatul meu, asta chiar ma impresioneaza,mai ales cu culoarea ei argintie. Aud vocea lui Amilly,care incearca sa faca o conversatie in stanga mea,in timp ce observam masina de care vorbeste in fata noastra,mai exact in traficul imens de pe strazile L.A.-ului.

Normal ca e trafic la ora 10:30,Sandra!

-Mie imi place cealalta de langa ea,marca Audi. Doar as visa la asa ceva! O aud si pe Emma in spatele meu,care ofteaza dezamagita.

Ce-i cu voi ? De cand folosim noi cuvinte de genul:"doar as visa?"

-Hei! Asa v-am invatat eu? Vreau sa va aud altfel,fetelor. Noi ,pana si cele mai jalnice masini,doar stand in ele,le dam o aura de stil si superioritate. Doar ma vedeti in Mini Cooper-ul meu. Are motor mic si e total nespatios,dar aratam stilat cu el. Incerc eu sa glumesc cu cele doua imbufnate,care la auzul alor mele incep sa chicoteasca.

-Stii ce Sandra? Ai dreptate! N-avem noi nevoie de masini scumpe! Noi suntem bijuteriile aici!

Replica lui Amilly ne face sa pufnim intr-un ras zgomotos toate trei. Suntem abia trezite din hlizit de cateva claxoane din spate,care ne atentioneaza sa pornim din loc.

-Ups,nu observasem ca suntem pe verde! Amilly ii se adreseaza unuia dintre soferi cu un ton inocent si totusi,batjocoritor.

-Ba da,stiai! Imi dau eu ochii peste cap,imediat ce tipul pleaca bombanind ceva,care pun pariu ca sunt niste injuraturi.

-Normal, da-i naibii. Crezi ca imi pasa? Rade ea,incurajata de Emma care ii da dreptate de pe bancheta din spate.

Dupa alte trei minute,in care ne bateam joc de tipii din trafic,coboram, in sfarsit la cafeneaua,unde ne asteptau si restul gastii.

Dupa ce intram inauntru,ne asezam la masa unde baietii nostri ne fac cu mana. Will si Luke stau linistiti pe bancheta asteptandu-ne pe noi, craitele nebune.

-In sfarsit! Ce v-a luat atat? Ne ia la rost Will,imediat ce ne asezam.

Ma pun paralel cu ei, ramanand doar cu Emma pe o canapea mai ingusta,in timp ce un chelner vine sa ne ia comanda.

Disconfortul care ma cuprinde dintr-odata,ma face sa-mi incord spatele si muschii,simtindu-ma privita. Mereu am avut incredere in instinctele mele de femeie la cei 20 de ani ai mei...si au dat roade pana acum.

Simt acea persoana apropiindu-se de mine si e suficient sa-l vad pe Luke cum ma priveste peste umar si stiu unde e pozitionata. In spatele meu.
Imi intorc capul ca sa-l vad pe Scott al nostru,insotit de un tip.

-Gasca,vreau sa va fac cunostinta cu varul meu,Kyle. Azi,cand m-am intalnit cu el,il chemasem si pe dansul la o bautura alaturi de noi. Acum,e ocazia perfecta sa vi-l prezint.

In timp ce prietenii mei fac cunostinta cu noul venit,ochii mei il analizeaza pe cel care s-ar presupune c-ar fi Kyle: o camasa lejera, un ten bronzat, parul putin ridicat in sus,dar cu inele cretulii si doi ochii verzui,care privesc curiosi cand spre incaperea cafenelei cand spre mine. E inalt si destul de slab,dar marcile de pe haine le recunosc rapid,iar zambetul de la coltul gurii mi se arcuieste involuntar intr-un zambet. Pustiul are stil.

Parca simtindu-mi privirea,Kyle isi muta din nou smaraldele in ochii mei si simt cum,dintr-odata, un nod dureros imi apare in gat. Tu aveai deci ochii pe mine.

The endUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum