Capitolul 2.
« Club »
-Sandra,vino putin! Mama ma striga din bucatarie.
Ma ridic alene din pat si ma indrept in directia sa.
-Vin acum!
Ajung in pragul usii si-o vad pe mama,obosita,cum se aseaza la masa,impreuna cu tata.
-E sfarsitul lunii. Ma anunta ea. Tocmai ca stiam deja,am venit insotita de portofelul meu.
-20 % ca de obicei,ma anunta tata.
Dupa ce facem calculele,si rezulta suma care mi-o calculasem si eu, le dau banii parintilor.
Desi stau cu ei, fratele si sora mea,la cei 20 de ani ai mei, imi platesc consumatia fata de acestia,pana ce imi cumpar propriul apartament.
Intr-o camera destul de incapatoare ma aflu eu Margaret,impartind camera. E placut sa traiesti intr-o familie destul de numeroasa,unde nu duci lipsa de nimic.Ai parinti grijiuli si cand ai 20 de ani si frati pe care te poti baza. Ai mereu o familie unita si exemplara. Ai mereu pe cine te poti conta si ai mereu cu cine te distra. Sunt prea atasata de ei ca sa ma pot aseza inca la apartament de una singura. Viata ar fi una prea pustie pentru mine.
-Ce vrei sa mananci acuma seara? Sunt trezita din ganduri de mama mea.
-Pai,ma duc sa-i intreb pe Klaus si Margaret, vedem si va anuntam.
Cu asta ma ridic de la masa si plec spre camera,nu inainte de a-i saruta pe ambii parinti.Dupa aproximativ patru ore,terminam de mancat puiul mamei,care pot recunoaste cu mana pe inima c-a fost delicios si o ajutam pe mama sa stranga masa.
Seara,ma gasesc in sfarsit la Johnes's ,dupa insistentele gastii. Purtam o rochie rosie, stilata si sexi. O tinuta pentru club normala.
-Cum de in sfarsit,te-ai decis sa vii? Ma intreaba Scott,cand ramanem singuri la masa,in timp ce ceilalti danseaza pe ringul de dans.
-Pai, le stii si tu pe Emma si Amilly. Raspund sec,privind spre scena,unde se inghesuie cati mai multi tineri inflacarati.
-Corect! Raspunde razand.
-Nu inteleg ce va place atat de mult la clubul asta. Dau din umeri intorcandu-mi privirea spre prietenii mei.
-Pai n-am mai fost de o luna,adica din seara in care ti-am propus si tie,dar totusi atmosfera de aici e incendiara.
Isi intoarce privirea spre mine,zambind vizibil amuzat de tinerii in calduri.-Aici sunt de acord cu tine! Ii intorc chicotitul si sorb pana la afund din bautura mea.
-Haide sa ne alaturam grupului! Ma prinde de mana si ne indreptam spre ceilalti.
Amilly si Emma danseaza nestingherit in timp ce Luke si Scott,le privesc zambind.
-Oh,in sfarsit ati aparut. Tocmai le aratam baietilor cum se danseaza. Imi spune Amilly,care m-aluca imediat de mana si ma trage spre ele-Haide, tu esti cea care danseaza super din gasca.
-Nuh,eu...am,nu. Eu nu dansez bine nici de cum. Ripostez rapid.
-Oh,lasa-ma! Esti fenomenala pe ridgul de dans! Insista Emma,care m-apuca de mana si-i face un semn discret DJ-ului.
Imediat,o melodie ritmata rasuna in intreaga incapere,iar corpul meu incepe sa danseze singur.
Poate doar mie mi se pare ca e ciudat momentul cand eu dansez,caci ceilalti ma privesc zambitori,iar acest lucru a motiveaza si incurajeaza. Imi inchid ochii,si-mi las corpul sa se miste pe ritmurile melodiei. Ma unduiesc usor,dar si provocator,ignorand privirile arzatoare a altor tineri si satrea de deziconfort pe care-o simt dintr-odata.
CITEȘTI
The end
RomanceOrgoliul? Ce e orgoliul? Ce e acel lucru ? Ce e acel sentiment? Ce castigi din orgoliu? Ce pierzi din orgoliu? TREBUIE SA STII CAND SA CALCI PE ORGOLIU SI CAND SA-L TII IN FATA.