Selam millet! Nasılsınız ? Meydan okuyan kişiler inuqueer ve NyanPandaChu'ya tşkler hadi başlayalım.
Korktuğun şeyler:
Karanlık, arkadaşsız kalmak, ve perdemi kapamadan uyumak. Evet perdemi kapamadan uyuyamıyorum bunu dediğimde arkadaşım gülmüştü umarım burada öyle olmaz... Bir tane daha
Superman mi Batman mi ?
Filmini izledim ve bence o kadar abartılacak bir film değildi ama Batman'i baya zamandır seviyorum dönüşümü falan çok güzeldi :D
Siyahilere Nasıl Bakarsın:
Bende siyahiyim ne yani ssuudghfşsudhf. Bu yüzden anime cosplay hayallerim yıkılıyor. Ama kızarmak gibi bir sorun çekmiyorsun B) Normal bakıyorum yani. Ama tam siyahi denemez bana biraz bronz ama güneşte 10 dakika kalsam zenci sdfşufuo
Irkçı Mısın ?
Hayır kesinlike.
Ne Kadar Ciddisin ?
Pek ciddi bir insan değilim ama bazen çok ciddi olabiliyorum.
Beni Nasıl Bulursun ?(Bu meydan okuyan kişiye ithafen yapılan bir sorudur)
Meydan okuyan iki kişinide reelini biliyorum. İkiside çok ponçik ^^
Dış görünümünü nasıl tanımlarsın:
._. Güneşte kestane rengi olup yağlanınca kahverengi siyah arası olan garip saçlarım var ve bitter çikolatayım ._.
Sevgilin Var Mı ?
Benimle sevgili olup ne yapacaklar ki susudffşushdfş. Çünkü bir erkek benimle 5 dakika konuşsa engelliyor çok hoj fekat benene ssddfşoıdjf. Erkekler beni genellikle kanka olarak görüyorlar ddoffhhoşd.
En içten sözlerimle
Ağabeyim,babam, çocukluğumdan beri arkadaş olduğumuz komşu çocukları ve wattpad de tanıdığım bir kankam dışında ki diğer erkekler sikimde değil.
Nasıl Mutlu Olursun:
Beni çok çabuk mutlu edebilirsiniz. Beni mutlu etmek için wattpad arkadaşlarımla konuşmama izin veriseniz , benimle 5 dakika bile en içten şekilde konuşursanız beni dünyanın en mutlu insanı yaparsınız.
Hayaletlere inanır mısınız ?
Hayaletler ile ilgili çok komik bir anım var soffğsıfj.
Ben 6 yaşında falanım annem okula erken gidiyor çünkü sabahçı ben de öğlenciyim. Neyse bizim yan apartmanda oturan bir komşumuz var yarı annem nerdeyse çünkü annem yokken bir yere gidince falan bana hep o baktı. Neyse onların eve giderdim. Onların evine hayaletli derdim çünkü tuvalete girince sabah "huuuuu uuuuuu" diye ses çıkıyor ben bunu hayalet sanıyorum. İşte Sultan Teyze'ye "sizin ev hayaletli" dedim. Birlikte tuvalete gittik sonra bunun bana her sabah temizlik yapan kadının elektik süpürgesinden çıktığını söyledi ıasifpıf. O zamandan beri inanmıyorum rsıjsodıjfsipodjvps.
Kimseye meydan okumuyorum.
Bay bay