Cześć, nazywam się Alexandra Krychowiak i mam 16 lat. Pewnie kojarzycie moje nazwisko - tak jestem córką Grzegorza Krychowiaka. Bycie córką piłkarza nie należy do najlepszych. Często się przeprowadzamy. Ale na szczęście razem z nami zawsze przeprowadza się rodzina Szczęsnych. Pan Wojtek, Pani Elize i Anastasia to szczególne osoby w moim życiu. Rodzice Anastasi są dla mnie jak drudzy rodzice. Za to Anastasia to moja najlepsza przyjaciółka za którą skoczyłabym w ogień.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Był piękny letni dzień, Alex wraz ze swoją siostrą i jej narzeczonym Nathanem miała pojechać do Czech na kilka dni. Więc wybrała się po szerokich, kręconych schodach na strych po walizkę.
- Wchodzenie po tych schodach trochę zajmuje - krzyknęła Alex do Celii stojącej na dole. Gdy dziewczyna doszła już na strych, zaczęła szukać walizki. Ale zamiast tego znalazła tajemnicze drzwi zamknięte na kłódkę. - Pewnie to to miejsce z nagrodami taty - pomyślała Alex. Postanowiła tam wejść, ale nie miała klucza do kłódki. Dziewczyna pomyślała, że poszuka go w innych miejscach na strychu. Nie myliła się, bo znalazła klucz w walizce jej ojca.
- Mam Cię! - powiedziała głośno, ale tak aby nie usłyszała tego jej siostra. Bochaterka wzięła swoją walizkę i klucz do swojego pokoju. Była już 18. Dziewczyna zaczęła pakować się na wyjazd. Gdy była już 22 Celia zapukała do pokoju Alex.
- Idź już powoli spać, jutro jedziesz z nami na zakupy po ubrania. Przecież musimy jakoś wyglądać. - zaśmiała się Celia
- Dobrze już idę. Dobranoc :) - odpowiedziała jej Alex. Po tych słowach starsza siostra wyszła i zamknęła za sobą drzwi. Kiedy Dziewczyna była już pewna że wszyscy śpią, wzięła plecak z jedzeniem i ciepłymi ubraniami, telefon, ładowarkę i power bunka. No i oczywiście klucz. Nie usłyszenie przeslizgnęła się na strych i otworzyła drzwi do tajemniczego pomieszczenia. To co tam zastała bardzo ją zaskoczyło. Było tam pełno śniegu i mgły. Usłyszała trzaśnięcie drzwi za swoimi plecami. Gdy się odwróciła i chwytała za klamkę ktoś zasłonił jej oczy chustą. Nic nie widziała, słyszała tylko krzyki i odgłosy bójki. Nagle dostała cios w głowę i zemdlała.
---------------------------------
Gdy się obudziła leżała na starej i zniszczonej kanapie w kącie pokoju. Gdy usiadła, w rogu naprzeciwko jej leżał wysoki chłopak o czarnych włosach. Postanowiła mu się nie przyglądać, odwróciła się na drugi bok i zasnęła. Gdy się obudziła była około 8 rano. Chłopak już nie spał, miał złamaną rękę i zachniętą krew na policzku. Kiedy nieznajomy zobaczył, że Alex mu się przygląda powiedział :
- Hej, nazywam się Łukasz i zostałem tu zamknięty tak samo jak ty -
- Ja nazywam się Alexandra. To ty się biłeś z tym kto mnie porwał? I gdzie ja wogule jestem?! - powiedziała Alex
- Tak to ja się z nim biłem. Gdyby nie ja to pewnie już dawno by Cie zabił i Bóg wie co jeszcze! I jesteś w Santandie - ukrytym zimowym kraju. - odpowiedział na jej pytania Łukasz.
- No okey wiem gdzie jestem, wiem że nazywasz się Łukasz ale możesz mi powiedzieć kto mnie porwał!? - zaczęła krzyczeć Alex.
- Porwał Cię, jak i mnie Fakir. Najgorszy żyjący organizm na tym świecie. I nie krzycz bo jeszcze nas usłyszą! - odpowiedział jej Łukasz.
- Dlaczego powiedziałeś organizm? - zapytała się ciekawska Alex
- Ponieważ on nie jest człowiekiem tylko... - nie dokończył zdania bo usłyszał kroki.
- Cicho! Kładź się na łóżku i udawaj że śpisz wtedy nic ci nie zrobią. - powiedział szeptem Łukasz. W jego głosie było słychać zdenerwowanie.
---------------------------------------
*Łukasz
Wyszłem biegać jak codziennie wieczorem. Gdy przebiegałem obok drzwi przez które które tu trafiłem zobaczyłem piękną długowłosą dziewczynę. Na oko wyglądała na 17/18 lat. Po chwili zauważyłem że zbliża się do niej Fakir. Najgorszy żywy organizm na świecie. Zasłania jej oczy chustą. Od razu ruszyłem do bójki. Niestety przegrałem i teraz siedzimy na tym strychu razem. Dziewczyna bardzo mi się podoba. Gdyby nie to że tu jesteśmy i tak krótko się znamy, może mogłoby być z tego coś więcej.
××××××××××××××××××××××××××××××××
I jak wam się podoba pierwszy rozdział? Mi osobiście bardzo 😂 druga część powinna pojawić się za jakieś 2/3 dni 😜Pozdrawiam Weksusowa518
YOU ARE READING
Tajemnica Strychu
AdventureGłówną bohaterką opowiadania jest Alexandra Krychowiak - 16 letnia, wysoka i szczupła dziewczyna o wyróżniającym się kolorze oczu. Pewnego letniego dnja idąc na strych w poszukiwaniu walizki odnajduje tajemnicze wejście. Postanawia do niego wejść. C...