I.

4 0 0
                                    

Nechápu, proč jsou ti lidé tak strašně sebestřední.
Vidí, že sebou mám A2 desky s výkresy a stejně jdou a kopnou vám do toho tak, že se vám to vše zohýbá a je jim úplně fuk, kolik vynaložených sil a hodin s tím máte, a to nemluvím o tom, že vám ještě nadávají, že s tím všude zavazíte, měli by také pochopit, že já to jinak než tramvají a autobusem domů nedopravím. Achjo, teprve pár týdnů na střední škole a už jsem z těchto maličkostí unavená, opakují se každý den. Můj obor není jednoduchý -Desing interiéru. Prvních pár dní to bylo takové celkem zajímavé. Všichni jsme se navzájem poznávali a na první pohled jsem si myslela, že s pár lidmi nebudu za dobře, ale zmýlila jsem se. Mám fajn třídu. Šla tam semnou i moje kamarádka Julča- moje spolužačka už od základky, od sedmé třídy. Je s ní sranda, lehký blázen, zmatkářka a trochu problémová, ale byla jsem ráda že tam někoho mám. Ve třídě je nás 15 a už teď se tam ani trochu nenudíme. Další jsem znala Emmu- hlásili jsme se na obě dvě stejné školy a náhodou jsme byli přijaté zrovna sem a ani jedna nebyla přijata na tu druhou školu, jsme si prostě souzeny. Em je rozumna, vtipná a hlavně hrozně krásná a hlavně je NORMÁLNÍ a jiná než ostatní. Já sedím v lavici s Julií a Em s Markýtou- Markýta má 150 cm a je hrozně roztomilá, protože od její délky těla se odvíjí a velikosti bot a proto jí také pokaždé pošlou do dětského.

Je pondělí a my máme dějiny umění. Máme super učitelku a s ní mě dějiny umění opravdu baví! Dneska jsme měli brát Makedonii a celé její umění. Když mluvila o architektuře, tak jsem byla opravdu uchvácena. Představovala jsem si, jak asi museli vypadat chrámy, které stavěli, kolik vynaložených sil, do toho museli dát a jak bych byla uznávaná, kdybych byla jedna z těch, které ty paláce zdobili. Najednou jsem slyšela slovo "výlet"? Výlet? Kam ? Kdy?
Super už se těším! Jedeme do Rakouska do Cartuum a ještě k bráně vítězů. Přišlo mi to zajímavé! Poznám nové lidi, uziju si den plný zábavy. Bylo tam i spousta dotazů a hlavně ten kolik to bude stát. Řekla že 500 korun. Není to moc za takový výlet.

Hned jsem to psala mamce v SMS , protože jsem nevěděla, jestli se uvidíme. Přeji jsem napsala " Moje milovaná "madr" , máme nabídku jet se školou na výlet, stojí to 500 korun, mohla bych prosím jet? Miluju K. ". Za 10 minut jsem se dočkala odpovědi " Už jsem se lekla co po mě chceš, když si mi napsala Milovaná madr, ale jo holčičko, můžeš! ". Byla jsem štěstím bez sebe a hned jsem začala vymýšlet, co si vezmu na sebe a co si sbalim sebou. Vím že je to jen na jeden den, ale stejně jsem úplně nadšená!

FadeoutKde žijí příběhy. Začni objevovat