I.

2 0 0
                                    

"Zítra jedem na ten výlet!" řekla jsem Markétě.
"Já vím, bude to super!" Odpověděla.
"Co si bereš na sebe?" Zeptala jsem se napjatě, protože já nikdy nevím co si vzít na sebe a Market má vždycky přehled.
"Vezmu si normálně ryfle, tričko a asi tu mou podzimní bundu, víš jakou tu zelenou"
"Jojo, vím"
"A co si bereš ty?"
Musela jsem zaváhat protoze jsem absolutně neměla tušení, ani co si udělám na hlavně ani co jsi vezmu na sebe "Ty nový ryfle a k tomu- umm - takovou modrou mikinu a batoh".
Měla jsem štěstí, protože si u mě moje nejlepší kamarádka Nelda nechala hezkou modrou mikinu, takovou jsem vždycky chtěla ale nikdy jsem si ji nekoupila protože jsem buď potřebovala něco jiného nebo jsem si ty peníze šetřila.
Jen jsem Nele napsala;
"Ahoj beru, muzu si prosím půjčit tu mikinu co sis u nás nechala?"
Během 10 minut mi odpověděla.
"Cuus lasko, jasné , klidně si ji pujč"
"Díky si nejlepší"
"Já vím" odpověděla.
Tohle byla klasická ona. Vypadala hrozné arogantně a namysleně, ale přitom to byla ta nejlepší kamoska jakou jsem kdy mela. Spoustu lidí si o ní myslela jen spatne věci, že je to namyšlený p.. domyslete si to. Ale Nelca byla hodná a tak trošku blázen ale přitom byla tak dospělá. Známe se už pěkně dlouho skoro 12 let.
Kolem druhé odpoledne jsem napsala mamce ať mi nakoupí věci na vylet, protože pracovala jako prodavačka b jednom velkoobchodě. Modlila jsem se ať nezapomene protože v tom našem krámku mají 10 deset rohlíku denně a k tomu od každého jen jeden kus zboží. Minulé jsem tam přišla kolem deváté ráno, že si jdu pro rohlíky ale žádné tam nebyli, tak se zeptam toho pána co to vlastnil, pana Hlucka, jestli ještě mají rohlíky a ten mi odpovedel celkem naštvaně.
"V tuhle dobu rohlíky všichni mají ty Penny karty, ale za penny kartu si rohlíky nekoupi".
Nepochopila jsem to řekla jsem nashledanou a šla jsem domu.
Mamka přijela dříve než ja. Ja přijela kolem šesté  protože jsme měli zase dlouho školu. Mamka už byla pryc , byla v její druhé práci, ale nákup tam byl , takže jsem si nachystala svacinu, zabalila do Alobalu a šla za babičkou, protože ta má vždycky naváděné . Aby jste to pochopili;
Moje babička bydlí pod námi. Mamka nestíhá vařit a to jen kvůli tomu, že musí mít dvě prace, protože se na nás můj táta vykaslal. Ale snaží se, a já ji pomáhám a sestra se snazi,ale je to celkem pubertak. Nechápu proč začala dospívat už v jedenácti letech já sama jsem začala dospívat až ve čtrnácti a to se vším všudy.

Babička uvařila kuře s rýží.. hmmmm Mňam!
Babička dělá nejlepší kuřata! Miluju když si dám kuře s rýží k tomu kyselý okurek, někdy dva až tri a tu rýží si poleju tpu šťávou z toho masa.
Vykládala jsem ji ze jedu na ten výlet a že ještě musím za druhou babičkou pro nějaký ty eura.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

FadeoutKde žijí příběhy. Začni objevovat