Add pov
*Tiba hari perkahwinan*
Add " Aku terima nikahnya Wan Cammy binti Jeammy dengan mas kahwinya 300 ringgit tunai"
Dengan sekali lafaz Cammy telah menjadi isteri yang sah buat aku. Dia milik aku......
Selepas menununaikan solat sunat selepas akad nikah, aku sarungkan cincin emas kuning di jari manis Cammy. Aku mengucup dahinya secara perlahan - lahan. Majlis kahwin aku sungguh sederhana. Kerana atas permintaan dari Cammy sendiri.
Buat pertama kalinya aku memegang tangan dia sungguh lembut. Rasa macam taknak lepaskan tangan dia dari tangan ku. Aku dapat rasakan suatu perasaan yang sudah lama aku tidak merasakan.
Tiba tiba saja Cammy jatuh kerana terlanggar sesuatu membuatkan heel yang dipakainya tidak stabil, sepantas kilat aku terus menyambut cammy. Tak pernah lagi aku buat pada seseorang perempuan macam ni. Adakah aku sudah jatuh cinta dengan kawan dari kecik ku sendiri? Sekarang dia telah pun menjadi isteri aku. Mampukah dia tahan dengan sikap aku? Jika dia yang terbaik untuk aku dan aku yang terbaik untuk dirinya permudahkan lah hubungan kami Ya Allah ............
Add " You dah bersedia nak hidup dengan I? Sanggup you menerima buruk I?"
Cammy " I tak tahu I sanggup atau tidak. Tapi yang pasti jika nama u yang telah ditetapkan oleh arash Allah, saya rasa saya sanggup"
Add * Yeye je dia ni sanggup. Sebelum ni ex ex girlfriend aku semua tak tahan dengan perangai aku. Ok Kita wait and see yaa Cammy* bisik hatiku sendiri.*Waktu malam*
Selalu orang malam pertama dah sentuh isteri. Tapi aku macam takut pulak.
*lampu dimatikan*
Cammy tidur disebelah ku.
Aku memeluk tubuhny dari belakang. Aku rasa ami dah jatuh cinta dengan dia, aku rasa aku taknak hilang dia.Perlahan lahan aku menarik badan cammy agar berpaling ke arah aku. Cammy menurut sahaja arahan dari ku. Aku menyentuh bibirnya ke bibirku, perlahan lahan aku kucup bibir dia yang pink lagi gebu tu.
Add " I love you sayang"
Cammy" I love too my husband "Seperti pasangan yang lain. Malam pertama adalah malam yang paling bermakna antara suami dan isteri.
Aku membuka cangkuk bra dibelakang badan Cammy. Yes! Orang pertama yang aku sentuh ialah Cammy dan orang pertama yang disentuh oleh Cammy ialah aku.
Cammy dan aku sudah dikawal oleh nafsu. Kami bersetubuh sampai pukul 5 pagi. Aku dapat tebuk dara Cammy pada malam itu. Bertambah sayang aku pada Cammy. Setelah puas melangsaikan nafsu, aku mengucup dahi Cammy. Aku berjanji pada dia, aku akan jaga dia seperti nyawa aku sendiri. Aku cintakan Wan Cammy binti Jeammy............
YOU ARE READING
Unexpected person
RomanceKisah ini tentang Add, Cammy and Shaff yang berkawan dari kecil tidak sangka akan berjumpa kembali setelah sekian lama berpisah. Pelbagai trajedi & drama telah berlaku dalam hidup mereka. Semua benda tidak dijangka berlaku telah berlaku. Kisah cin...