Λεό

1.7K 157 21
                                    

[...]

"Άντε ρε Λίζα." παραπονέθηκε ο  Μάριος.

"Ας το ελεγες πιο νωρίς οτι θα βγούμε, θέλω το χρόνο μου να ετοιμαστω."

"Γυναίκες ρε φίλε."

"Μην αρχίζεις πάλι με αυτά."

"Καλά εγώ φεύγω και έλα με ταξί."

"Καλά."συμφώνησα και έφυγε από το διαμέρισμα μας.

Τι να σου κάνω αδερφούλη? Πρέπει να είμαι ωραία! Σκέφτηκα και έκανα μια τελευταία μπούκλα στα μαλλιά μου.

Σηκωθήκα απο την τουαλέτα μου και προχώρησα ως την ντουλαπα. Τι να φορέσω. Ίσως αυτό το κοκκινο. Όχι το έβαλα την προηγούμενη εβδομαδα. Αυτό το πράσινο να τονίζει και τα ματια μου? Όχι! Δεν έχω τίποτα να βαλω!

Τα παράτησα και κάθισα στο κρεβάτι μουτρωμενη.

Δεν ειναι αυτή ζωή! Πρεπει να πάρω ρούχα!

Σηκωθήκα πάλι για να ρίξω άλλη μία ματιά στην ντουλάπα. Τελικά φόρεσα ένα στενό μαύρο φόρεμα για να τονίζει το πλούσιο στήθος μου. Άρπαξα τις μαύρες γόβες μου και αφού τις φορεσα βιαστικά γέμισα το τσαντακι μου με τα απαραίτητα πράγματα. Κοίταξα τον ευατο μου στον καθρέφτη και αφού έβαλα λίγο ακόμα κοκκινο κραγιόν έφυγα.

Κάλεσα ένα ταξί και περίμενα μέχρι που επιτέλους ήρθε.

Το ταξί με άφησε έξω από το κλάμπ του Λεό και αφού τον πλήρωσα βγήκα έξω. Μερικά φλας έπεσαν πάνω μου και καταράστηκα αυτόν που με τραβούσε φωτογραφίες. Γαμώτο! πάλι θα είμαι στα περιοδικά. Και είπα του μπαμπά οτι θα πάμε μαζί με τον Μάριο. Πάει, αύριο θα γίνει η κηδεία μου. Δεν την γλιτώνω κι αυτή την φορά.

Μόλις με είδε η κοπέλα στην είσοδο με άφησε να περάσω. Μου χαμογέλασε και μου ευχήθηκε να περάσω καλά. Η κοπέλα αποτελεί άλλη μια κατάκτηση του Μάριου. Καημένη! Όχι πως ειναι αδερφός μου αλλά είναι πολύ γοητευτικός, η μαμά λέει οτι μοιάζει στον μπαμπά όταν ηταν στα νιάτα του. Φίνο γκομενάκι κι ο μπαμπάς.

Έδωσα το παλτό μου στην είσοδο γεμάτη χαρά. Προχώρησα στο κλαμπ και δεν άργησα να βρω τον Μάριο και την παρέα του.

"Ήρθες?" άκουσα τον αδερφό μου να λέει.

"Να σαι καλα που με περίμενες." τον ειρωνεύτηκα.

"Πάλι καλά δεν λες. Κοιτά τι θα εχανα." είπε και μου έδειξε μια κοπέλα απέναντι. Θεέ μου αυτό το παιδί δεν θα αλλάξει.

Leo [✔]Where stories live. Discover now