Kaçıyordu kız. Tüm bu olanlardan. Bıkmıştı artık yaşamaktan. Ayaklarına batan cam parçaları hiç yardımcı olmuyordu. Ağzindan ufak inlemeler çıksada bunlara aldıris etme zamanı değildi. Tekrar arkasına baktı. Pesindeki adamlarin sayısı her saniye artıyordu. Gözlerine hücum eden yaşlar etrafı bulaniklastiriyordu kızın mavi gözlerini. Bir iki defa kirpistirdi gözlerini elinin tersiyle burnunu sildikten sonra kaçmaya devam etti.
"Hicbir yere kacamayacağinin farkindasin çağla zorlama!" Demişti başkanları. 2.Üvey babasının sattiği adamdi konuşan. Kıza bu gece sahip olmak istiyordu. "Çağla!" Demisti başkan ardından 3 4 el silah sesi duyulmuştu. Kiz korkuyordu. Bu gece onun olmaktansa ölmeyi tercih ederdi. Ayaklarının bağı çözülmüştu. Gitmiyordu artık. Nefes nefese olduğu yere çökmüştü. Artık bildiği sureleri okuma vaktiydi. Yüzüne düşen saçlarını geriye attı kız. Ya kaçacakti ya kaçacakti. Başka çaresi yoktu. Yerden destek alarak kalkmıştı. Derin bir nefes alıp koşmaya devam etti. Derman denen şey en uzak şeydi şu an kıza. Sesler gittikçe uzaklasiyordu. Kız gördüğü şeyle kaskatı kesilmişti. Hemen duvarın arkasına saklanıp izlemeye başlamıştı.
"Söyle!" Demisti adam gür sesiyle."söyleki sıkmıyim kafana!" Bağirislar daha da yükseliyordu.
"S-söyleyemem. " demisti yerde diz çökmüş adam. "Söylersem yaşatmazlar beni." Sesi çok çaresiz çıkıyordu. Kız buz gibi havada üsuyordu. Vücudu kaskatı kesilmişti kizin. Aniden bastıran yağmur ne de güzel olmustu (!).
"Söylemezsen ben öldürürüm seni!" Demisti gür sesli olan.
"Abi arka tarafta birileri var. Bir kızi arıyorlar. Sınırlarimiza girmek üzereler.ne yapalim?" Bu ses gür sealiye ait degildi. Daha tiz çıkıyordu gür sesliye göre. Tatlı bir tınıydı bu.
"Sınırlarımıza girenlere ne yapiliyorsa onlarada öyle yap!" Demişti gür sesli olan. Sınırlarına girenlere ne yapiliyordu. Kızin aklını kurcalayan sorular karşısında aklına gelen şeyle duraksamisti. Sanırım şu an oda bu sınırlar içindeydi. Ani bir gürültuyle kız çığlık atmamak için ağzını kapatmıştı. Ardi ardına gelen silah sesleri tüm bedeninde yayılıyordu kızın. Sanırım sonu onlar gibi olacaktı. Burdan kaçmak en iyi çözümdü sanirim. Peki sınırlara girenler kimdi? Başkan olabilir miydi? Diğer adam bir kizi aradıklarını söylemişti sanırım. Başkan ölmusmuydu. Kaçmak için adımını attığı an takılıp düşmüştü kız. Sanırım bugün hiçte şanslı degildi. Düştüğü an ağzından küçük ve tiz bir çığlık kaçmıştı. Yere yüzüstü düşmüştü kız. Canı acımıştı. Tüm gözler kızın üstünde durmuştu. Kız son kez kelimeyi şehadet getirmişti. Sanırım son nefeslerini alıyordu.
"Seninle daha sonra görüşeceğiz. Iyice düşün." Diyip ayağına sıkmisti gür sesli olan. Yavaş adımlarla kıza doğru ilerlerken kız yerinden bile kıpırdamıyor. Ölü taklidi yapsa birakirlarmiydi. Denemekten ne çıkardı. Nefesini tutup gözlerini kapatmıştı. "Ayağa kalk" demisti gür sesli olan. Kız yine kipirdamamisti. "Ayağa kalk dedim duymadin mi?!!" Gür sesli olan bagirmisti. Sessiz sokak onun sesiyle inlemisti. Ardından bir silah sesi kopmuştu. Kız ürkek bakışlarını gür sesli olana çevirdiginde alnına dayanmış silahla karşılaşmıştı. Korkak bakislarini adama gonderirken adamin gözlerinde sinirden başka bir duygu gözükmüyordu. "Son kez söylüyorum ayağa kalk!" Gür sesli adam gittikçe daha falza sinirleniyordu. Kız yerden destek alarak yavaşça ayağa kalkmıştı. Mega mini eteği çok fazla yukarı çıkmıştı. Eteğini aşağıya çekerek adamın gozlerine kısa süreliğine bakış atmıştı. Alev fışkiriyordu sanki adamın gözlerinden. "Ne işin var burda!"
"B-ben sadece.....o-o o adamlardan....kaçiyordum." demişti kız sesi korkudan titriyordu. Bacakları onu taşimiyordu artık. Yeryer kararmisti.....Hersey şimdi basliyordu.
Ilk bölüm umarım hoşunuza gitmistir. Sizleri seviyorum....
Giriş olduğu için biraz kısa bir bölum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM
Teen FictionYağmurdan kaçarken doluya tutulmuştu küçük kız. dolu taneleri canını yaksada dışarda durmak istiyordu. Böyle yaşayamayacağının farkındaydı...ama yaşamak sonuna kadar denemek istiyordu....denemekten ne çıkardı. Hayal dünyanızı zorlayacak hayat hika...