Katana?!

6 1 0
                                    

Ahoj deníčku, dneska jdu zase do tý hrozný školy.
Nesnáším jí, chci být doma a dívat se na anime.
Myslíte si, že jsem divná když se dívám na anime? Tak to se hodně mýlíte. Jsem "obyčejná" holka, která si žije opravdu "krásný život". Ani jsem se vám nepředstavila že? Jmenuji se Katana a je my 16 let.
Jak se říká jsem ve škole ta černá ovce. Jak jsem se tak trošku zmínila ráda bych se klidně celý den dívala na anime. Jsem až moc úchylná na anime. Mám hodně shlídnutých anime, mám plakáty, penál, školní tašku atd. Škola mě moc nezajímá ve škole samý 5. Máme tu i dva idoly. Jsou to pyšní kreténi, kteří se všem posmívají.
Samozřejmě, že se ostatním holkám hrozně líbí.
Je druhá hodina a já sedím sama u okna a dívám se jak prší. Učitelka něco mele ale já jí neposlouchám. ,, Tak dneska jsem vám opravila ty testy. Katano ty jsi jako vždy dostala tu nejhorší známku." Mě to bylo jedno tak jsem dostala 5. Dneska jsem si vzala na sebe roztrhané džíny, černý nátělník a kolem toho košily a šátek kolem krku (šátek kolem krku znamená, že má člověk mizernou náladu. Nikomu bych nedoporučovala mě naštvat). Začala přestávka. Najednou ke mě přišla nějaká nána. ,, Slyšela jsem, že jsi zase dostala 5. To chceš snad propadnout? To by bylo suprový!" Všichni co jí slyšely se zasmáli. Já jsem jí chytla pod krk. Všichni se přestaly smát a jen na nás koukali. ,, Ty nevíš co znamená šátek kolek krku?! To znamená, mě nemáš srát!" Potom jsem jí pustila. Ona na mě koukala, né na dlouho protože pak zase zazvonilo na hodinu. Když skončila škola šla jsem se projít kolem parku. Po asi hodině co jsem tam strávila se začalo stmívat a já šla domů. Měla jsem pocit, že mě někdo sleduje tak jsem rači přidala do kroku. Dostala jsem se domů. Dala jsem si něco k jídlu a šla jsem potichu do svého pokoje. Rodiče mě neradi vydí myslí si, že by ze mě mělo být něco lepšího. Lehla jsem si do postele a usnula jsem.
Tak co? Jak se vám moje knížka líbí? Jestli tady bude 20 wotes (nebo jak se to píše) tak udělám druhý díl.

Jsem to já? Ta hrozná?Where stories live. Discover now