Crrrrr!!!!
Zaklapla jsem mobil a šla jsem do koupelny se umýt.
Dneska píšem ze zemáku a já nic neumím. Bezva! Udělala jsem si veškerou hygienu a šla jsem si udělat dolů něco k snídani.
Nikdo tam nebyl. Určitě zase všichni spí. Podívala jsem se do ledničky, která byla úplně plná. Vzala jsem si jogurt a šla jsem do školy.
----------------------------------------------Zase zvoní na hodinu. Zapla jsem si mobil a poslouchala jsem písničky, učitelka naštěstí nic nepoznala takže jsem zase koukala ven.
Máme přestávku a potom máme tělocvik. Jak já ho nesnáším. Vstala jsem a vzala jsem si pytel ve kterým jsem měla svoje oblečení.
Když jsem šla na chodbu do někoho jsem omylem narazila. Bohužel jsem neudržela rovnováhu a spadla jsem na zem.
,, Kam koukáš?! Myslíš si že si nějaký boss když do mě narazíš a ani se neomluvíš?" zvedla jsem hlavu a koho jsem neviděla idola týhle školy Davida.
,, Hele máš se mnou nějakej problém? Jenom jsem procházela chodbou kreténe!" to poslední slovo jsem radší zašeptala. Dobře bojím se ho a hodně. On je takový ten divný typ, který je hned blá blá blá a ty jsi to udělala naschvál atd. Ano když jsem byla v prvním ročníku tak jsem se do něho zamilovala ale to se rychle rozprchalo.
Choval se hrozně. Pyšný princátko nafintěný!
,,Co si to vůbec dovoluješ ty náno!" začal tam řvát aby byl nejlepší a já zase ta nula. ,,Copak děláš mému manžílkovi?" přišla tam jedna kráva. Evidentně jeho přítelkyně. ,,Co bych mu dělala on do mě narazil a za to můžu já. No to si děláš ze mě srandu. Hele musím se jít převlíknout náno pitomá!"
Šla jsem se konečně převléknout.
Dneska je den hodně na hovno a ještě do toho tělák! Achjo.
Tělák proběl docela rychle. Celou dobu jsme hráli vibiku. Po vibice jsem se šla převlíknout a když jsem vycházela koho jsem neuviděla Davida a šel ke mě. Sakra průser!
,,Aaaaaaa tady je naše malá holčička jak se vlastně jmenuješ?" ,,co tě to vůbec zajímá? Nemáš náhodou holku? Proč nejsi s ní?" ,,Ta? To vůbec není moje holka. Je to jenom malá nána která zase o mě stojí. Jak se teda jmenuješ?" ,,Katana"Doufám že se vám další kapitola líbila. Musím říct že nic moc ale aspoň něco. Tak někdy příště ahoj
Sára
YOU ARE READING
Jsem to já? Ta hrozná?
General FictionAhoj jmenuju se Katana. Jsem obyčejná holka, která se zamilovala do Davida. Je to ten pravý nebo ne? Bude se snažit mě získat nebo mě bude ignorovat? Čtěte dál!!!