Kitabın ilk röportajı :3
1) Marvel fandomuna nasıl girdin?
worshipforharry : Ehm, internette çizgi romanlarını sürekli görüyordum. Bende araştırmaya başladım ve bir bakmışım fandomun içindeyim yrowueuw.
2) Güzel bcnddk. Neden Pietro'cusun?
worshipforharry: Age of Ultron'da tam görmek istediğim Pietro'yu gördüm. Yani tam çizgi romandaki gibi. Peter'ı çok çocuksu buldum ama Evan'da rolün hakkını vermiş.
3) Kesinlikle. En sevdiğin Marvel kötüsü?/ En sevdiğin Marvel çifti?/ Marvel'dan beklediğin film nedir?
worshipforharry : En sevdiğim Marvel kötüsü, Loki ve Baron Zemo. En sevdiğim Marvel çifti, Black Panther ve Strom, WandaVision, Stucky. Marvel'dan beklediğim film Aaron'un oynadığı solo Quicksilver filmi.
4) En sevdiğin Marvel çizgi romanları?
worshipforharry: House of M, Quicksilver serisi, Winter Soldier, Civil War, Scarlet Witch and Quicksilver.
5) Pietro'nun ölümüne ne diyorsun?
worshipforharry : Marvel'ın yaptığı en büyük salaklıklardan biridir diyorum. Gerçekten, Quicksilver gibi kahramanı bir filmlik yaşatıp öldürmek âdeta saçmalık.
Kesinlikle! Seninle röportaj yapmak harikaydı. Teşekkür ederim.
worshipforharry :Ne demek, her zaman.
Eğer röportaj yapmak istiyorsanız mesaj atmanız yeterli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Yazarları İle Röportaj
Non-FictionMarvel Wattpad Yazarları'nın 2. kitabıdır. Devam kitabı değildir :)